voiko vuokralaisen häätää yskän vuoksi? Naapuri valitti melusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miitu"

Vieras
olen ollut viikon hirveässä yskässä joka on puuskittaista ja välillä kovaäänistä. Eilen naapuri oli tipauttanut postiluulusta lapun jossa käski minun pitää yskäni kurissa ja olla hiljempaa, ja tämä on kuulemman ensimmäinen varoitus asiasta.

Kyllä itse haluaisin tämän yskän loppuvan enkä pysty hillitsemään/hiljentämään sitä vaikka haluaisin.

[QUOTE="vieras";23762068]pakko olla provo. Ei ketään toi tollaisen takia häätää.[/QUOTE]

sma aloitus tehty parin minuutin välein ainakin äkkiseltään 4kertaa, varmaan kylläsynyt ikea auki kyselyyn ;)

[QUOTE="miitu";23762049]olen ollut viikon hirveässä yskässä joka on puuskittaista ja välillä kovaäänistä. Eilen naapuri oli tipauttanut postiluulusta lapun jossa käski minun pitää yskäni kurissa ja olla hiljempaa, ja tämä on kuulemman ensimmäinen varoitus asiasta.

Kyllä itse haluaisin tämän yskän loppuvan enkä pysty hillitsemään/hiljentämään sitä vaikka haluaisin.[/QUOTE]

röyskytätkö sä täyteen ääneen mitenkään vaimentamatta? Hiljentää voi vaikkei lopettaa.

olen pahoillani, ei ollut tarkoitus trollata. Olen kännykällä täällä sivuilla ja se puhelin varmaan otti häiriötä jostain ja monisti ajoituksen. Vielä kerran olen pahinillani.

[QUOTE="aapee";23762180]yskin käsivarteeni, ja välillä tyynyynkin. Miten muuten saa yskän vaimennettua?[/QUOTE]

Hyvä että jotain on vaimentimena. Ootko sä koittanu näitä hillitsemiskeinoja? Hunaja, höyrytys...? Vaikka oikeen pahaan ei kyl sellaset auta paljoakaan.

Yhteistyössä