voiko vuokralaisen häätää yskän vuoksi? Naapuri valitti melusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miitu"

Vieras
olen ollut viikon hirveässä yskässä joka on puuskittaista ja välillä kovaäänistä. Eilen naapuri oli tipauttanut postiluulusta lapun jossa käski minun pitää yskäni kurissa ja olla hiljempaa, ja tämä on kuulemman ensimmäinen varoitus asiasta.

Kyllä itse haluaisin tämän yskän loppuvan enkä pysty hillitsemään/hiljentämään sitä vaikka haluaisin.

kyllä on nykypäivän ihmiset kummallisia! ei minkäänlaista ymmärrystä lähimmäistä kohtaan, oma napa vaan aina mielessä.

Ap älä välitä,ethän voi yskällesi mitään. saattaahan se kuulua naapuriin mutta ei sille mitään voi. ei sinun yskäsi ikuisuutta kestä.

pikaista paranemista! kannattaa käydä lääkärissä jos pitrkään jatkuu,oisko allergiaa tms??

käy sanoo naapurille, että aiot itse soittaa isännöitsijälle, jsota ne viralliset varoitukset tulee ja pyytää soittamaan naapurille joka ei ymmärrä a)sairaana oloa b) mikä on virallinen varoitus.
kai menee hiljaiseksi :D

[QUOTE="joopajoo";23762599]Varo, ettei rupea pierettämään. Siitä voidaan häätää, jos naapuri ei tykkää.[/QUOTE]

Jos näin olisi, mä olisin saanu häädön jo ajat sitten, eritoten hiljaisuuden aikana päräyttelystä :D

ei kai yskälle voi ite mitään. on siis elämisen ääni ja elämisen ääniä pitää kestää. muuttakoon naapuri korpeen missä on hiljasta. ainiin siellä saattaa olla eläimiä jotka häiritsee.

Yhteistyössä