Voiko visa electron mennä miinukselle/miten mahdollista??

  • Viestiketjun aloittaja visa
  • Ensimmäinen viesti
visa
Kysyin tuota jo eilen ja vastauksia oli tullut mutta oli sivu niin pahasti jumissa etten niitä vastauksia päässyt lukemaan....

Ja kun tili on miinuksella niin kuinka monen päivän välein se 10euron huomautusmaksu tulee...??
 
visa
No minulla on visa electron kortti ja miinuksella on tili...!! Siis ihmettelen miten tämä on mahdollista?????
Pankkiin laitoin viestiä mutta eihän sieltä vastaus tule kuin vasta maanantaina tai tiistaina...
 
Viekku
Ainoastaa pitäisi olla mahdollista, jos pankin palvelumaksut menneet tililtä. Ja jos oikein muistelen, niin lain mukaan pankit eivät saisi laittaa tiliä miinukselle palvelumaksuilla... En tosta 100 varma. Onhan niitä häiriöitä yhteyksissä...
 
visa
Minulla oli tilillä 1,00 euroa kun oli mennyt 6,00 euron palvelumaksu,eilen tili näytti 30 euroa miinusta tämän 6,00 euron palvelumaksun takia ja tänään oli mennyt 10,00 euron huomautusmaksu eli nyt on -40,00 euroa tili!!
Kuinka usein tuo 10,00 euroa tililtä viedään??Rahaa tulee seuraavan kerran 26.päivä....
 
Ei palvelumaksuista mene tili miinukselle. Ne ottaa ne sit kun seuraavan kerran on tilillä rahaa.

Visa electronilla on pystynyt joskus menemään miinukselle jopa mulle meni pari vuotta sitten kun luulin, että on rahaa tilillä. Tosin en muista miten asia sit meni eteenpäin, mutta karhulaskua ei pankista ainakaan tullu (liekö ees tuleekaan sellasta?)
 
visa
No tietääkös kukaan kuinka usein tuo 10,00 euron huomautusmaksu tulee....?? Jos tulee esim.joka toinen päivä niin näyttää tili kyllä kohta sen luokan miinusta että sama kai tässä on hypätä sillalta alas......!!
 
Miehelläni meni kerran, kun osto veloitettiinkin vasta muutaman kuukauden päästä. Pankin mukaan liikkeen laitteissa oli jotain vikaa, mutta pankista sanottiin että tilinylitysmaksuista voidaan neuvotella jos sellaisia tulee. Ei sitten tullut, mieheni siirsi ko. tilille rahaa heti kun huomasi tilanteen, eli ei ehtinyt olla miinuksella (useita kymppejä ) kuin pari päivää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Ei palvelumaksuista mene tili miinukselle. Ne ottaa ne sit kun seuraavan kerran on tilillä rahaa.

Visa electronilla on pystynyt joskus menemään miinukselle jopa mulle meni pari vuotta sitten kun luulin, että on rahaa tilillä. Tosin en muista miten asia sit meni eteenpäin, mutta karhulaskua ei pankista ainakaan tullu (liekö ees tuleekaan sellasta?)
Kyllä on aniakin minulla otettu. Pankki vastasi että minun on pidetävä aina tillä sen veran rahaa, ettei menemiinukselle ja jouduin maksamaan sen 10e ylitysmaksun, vaikka ei se ollutkaan minn vika.
 
visa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Visa electron voi vain ja ainoastaan näyttää miinusta silloin jos saldo on nollilla ja menee palvelumaksut.
Juu minulla siis ei ollut tilillä rahaa kun meni 6,00 euron palvelumaksu. Tili rupesi näyttämään miinusta 30,00 euroa ja tänään olimenny vielä 10,00 huomautusmaksu. Kerrotko mistä ihmeestä tämä 30,00 euroa on tullut kun 6,00 euroa oli ainoastaan nuo palvelumaksut??
 
Viekku
Esim äitin työpaikalla meni 2 kk ennekuin pankki alkoi veloittaa asiakkailta ostoja... Ensin oli mennyt kyllä katevarauksiin, sitten jostain kumman syystä poistuneet ostot sieltä ja sitten 2kk:n päästä paukahtaneet takaisin. Oli ollut monta pirun tyytyväistä asiakasta... Vika yhteyksissä ja pankin päässä. Mutta lopputulos se, että kokaisen asiakkaan piti sopia pankin kanssa, milloin maksavat ostoksensa. Pitää kuulemma jokaisen pitää kirjaa ostoistaan ja huolehtia veloituksista... Kaikkea voi siis sattua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Voi mennä jos tietoliikenneyhteyksiin tulee sopivalla hetkellä katkos. Harvinaista se on mutta mahdollista.
Kerrotko miten on mahdollista?
No mä sain kertaalleen tilin muutaman kympin miinukselle niin että ekaksi käytin kortti kaupan kassalla ja kävelin siitä suoraan pankkiautomaatille ja nostin käteistä. Jostain syystä tililtä ei ollut mennytkään vielä sitä ostosta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja visa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Visa electron voi vain ja ainoastaan näyttää miinusta silloin jos saldo on nollilla ja menee palvelumaksut.
Juu minulla siis ei ollut tilillä rahaa kun meni 6,00 euron palvelumaksu. Tili rupesi näyttämään miinusta 30,00 euroa ja tänään olimenny vielä 10,00 huomautusmaksu. Kerrotko mistä ihmeestä tämä 30,00 euroa on tullut kun 6,00 euroa oli ainoastaan nuo palvelumaksut??
Koskeeko tuo nyt tätä viimeisintä palvelumaksua op n tilillä, mikä menee 15 päivä? Jos, niin op ei ota korkoja noin nopeasti ja vedä tiliä enemmän miinukselle.

Itsellä on ajoittain miinuksella tili juuri noiden palvelumaksujen vuoksi, mutta koskaan ei ole mennyt mitään muita kuluja.

P.s ja alkuperäinen viestini, johon vastasit on aivan oikein, lue tarkemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viekku:
Esim äitin työpaikalla meni 2 kk ennekuin pankki alkoi veloittaa asiakkailta ostoja... Ensin oli mennyt kyllä katevarauksiin, sitten jostain kumman syystä poistuneet ostot sieltä ja sitten 2kk:n päästä paukahtaneet takaisin. Oli ollut monta pirun tyytyväistä asiakasta... Vika yhteyksissä ja pankin päässä. Mutta lopputulos se, että kokaisen asiakkaan piti sopia pankin kanssa, milloin maksavat ostoksensa. Pitää kuulemma jokaisen pitää kirjaa ostoistaan ja huolehtia veloituksista... Kaikkea voi siis sattua!
Juuri tästä syystä kannan lompakossa kaikki kuitteja aina siihen saakka kunnes veloitus on tililtä mennyt.
 

Yhteistyössä