Voiko Visa Debitillä vinguttaa jo miinuksella olevan tilin vielä enemmän miinukselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
No niin olen nyt testannut käytännössä ja kaikille kerrottakoon että toimii! Sekä sirulla että magneettijuovalla. Että kaikki vaan tilejä ylittelemään :xmas:

Voikohan kaupan kassakone vaikuttaa aisaan?Siis että onnistuukohan joka puolella?
En ole kokeilemassa,muuten vaan kyselen.

En osaa sanoa, mä olen nyt kokeillut ainoastaan kahdessa kaupassa ja junassa. Siellä ainakin tuntuu toimivan.

No niin olen nyt testannut käytännössä ja kaikille kerrottakoon että toimii! Sekä sirulla että magneettijuovalla. Että kaikki vaan tilejä ylittelemään :xmas:

Jotkut tarkistaa, esim abc, jotkut S-ryhmän kaupat.

Alkuperäinen kirjoittaja :

ABC en tiedä mutta Prismassa kävin hetki sitten ongelmitta :)

Alkuperäinen kirjoittaja :

ABC en tiedä mutta Prismassa kävin hetki sitten ongelmitta :)

Aijaa. Mä joskus joutunut vinguttaan miinukselle niin abc sanottiin ei katetta, jokseenkin hävetti.

Yhteistyössä