v
sormus ei ole mieluinen enää (köyhinä opiskelijoina ostettu), voiko sitä vaihtaa vai onko se jotenkin väärin?
pahAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kai voi, mutta jos oli kirkkovihkiminen, se uusi olisi siunattava
Kirkollinen siunaaminen tekee maallisesta tavarasta pyhän? Mun mielestä tämä on just sitä tekopyhyyttä, kun aletaan ylentää materiaa pyhäksi...Alkuperäinen kirjoittaja nennanen:mä en vois vaihtaa koska se on siunattu se sormus vihkimisen yhteydessä ja mulle tosi tärkeä juttu, mutta kukin tavallaan
no ei mulle avioliitto ja siihen kuuluvat asiat oo tekopyhyyttäAlkuperäinen kirjoittaja mii:Kirkollinen siunaaminen tekee maallisesta tavarasta pyhän? Mun mielestä tämä on just sitä tekopyhyyttä, kun aletaan ylentää materiaa pyhäksi...Alkuperäinen kirjoittaja nennanen:mä en vois vaihtaa koska se on siunattu se sormus vihkimisen yhteydessä ja mulle tosi tärkeä juttu, mutta kukin tavallaan
Toki sormus voi olla tärkeä, mutta sehän on vaan avioliiton merkki, tärkeämpihän on se avioliiton siunaaminen...
Mistä sä oikein puhut?Haluaisin kans vaihtaa sormuksen kun siihen liittyy yksi ikävä muisto... Kunhan rahatilanne antaisi myöten. Ja toisaalta en haluaisi rasittaa miestäni kertomalla että se asia vaivaa yhä jonka takia haluaisin sormuksen vaihtaa.