Voiko viedä huomenna tarhaan jos ei ole kuumetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Eli siis lauantaina oli 37,8, eilen 36,9 ja tänään taas 38,0 astetta lämpöä. Nuo kaikki korvasta mitattuja lämpöjä. Uskaltaako viedä huomenna tarhaan jos ei ole kuumetta? Ikää 13kk.

[QUOTE="a p";22605186]Entä jos terkka ei sitä kirjoita jos aamulla ei ole kuumetta?[/QUOTE]

No sitten hoitoon. Tuo kuumeeton päivä on suositus, ei mikään laki, eikä tarha voi kieltäytyä hoitamasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh;22605202:
No sitten hoitoon. Tuo kuumeeton päivä on suositus, ei mikään laki, eikä tarha voi kieltäytyä hoitamasta.

Kun meillä tosiaan on sen verran tiukka terkka ettei ole ennen ainakaan antanut sitä yhtä kuumeetonta saikkua jos vaikka 3 päivää ollut jo kuumeessa.

[QUOTE="a p";22605216]Kun meillä tosiaan on sen verran tiukka terkka ettei ole ennen ainakaan antanut sitä yhtä kuumeetonta saikkua jos vaikka 3 päivää ollut jo kuumeessa.[/QUOTE]

No jos olet saanut jo 3 päivän lapun sairaan lapsen hoidon järjestämistä varten, niin enempää ne ei voi kirjoittaa. Palkatonta sitten lisäksi.

No kolmen päivän jälkeen on otettava palkatonta. Itse miettisin lasta, enkä omaa palkkaani (vaikka se pieni onkin...). Tosin korvamittari näyttää sen 0,5 astetta enemmän. Ja muuten...ihan luotettavan mittauksen saa vasta 3-vuotiaalta korvasta.

[QUOTE="a p";22605216]Kun meillä tosiaan on sen verran tiukka terkka ettei ole ennen ainakaan antanut sitä yhtä kuumeetonta saikkua jos vaikka 3 päivää ollut jo kuumeessa.[/QUOTE]

Oletko jo saanut sen 3 päivää saikkua lapsesta?

Soitin anopille ja lupasi tulla lasta hoitamaan huomiseksi. Itse en oikein kehtaa olla pois kun aloitin 2 viikkoa sitten työt ja mies taas oli juuri 1,5 viikkoa sitten pois kun tyttö oli silloinkin kuumeessa.

[QUOTE="a p";22605416]Soitin anopille ja lupasi tulla lasta hoitamaan huomiseksi. Itse en oikein kehtaa olla pois kun aloitin 2 viikkoa sitten työt ja mies taas oli juuri 1,5 viikkoa sitten pois kun tyttö oli silloinkin kuumeessa.[/QUOTE]

No hyvä juttu! Puolikuntoisen lapsen itsensäkin kannalta on parempi jäädä kotiin.

Yhteistyössä