Voiko vauvan liikkeet tuntua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mahdotontako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla menossa neljäs raskaus. Kahdesta ensimmäisestä en muista koska liikkeet tuntui ensimmäisen kerran ku ovat jo hieman vanhempia, mut tässä viimeisessä raskaudessa rv 14.
Ajattelin et voiko olla tosiaan mahdollista että nyt jo tuntuisi. On sellaista tunnetta ihan alhaalla tuolla, et ihan ku olis,mut, mut

ei oo totta... Tiedättekö minkä kokoisia nuo pienet ihmisen alut on noilla viikoilla?? Ei niiden potkut ja liikkeet voi oikeasti tuntua. Ihan muut mahan kuplat siellä etsiskelee ulospääsyä ;)

Itsekin odotan neljättä ja täytyy sanoa et tuskin ihan noilla viikoilla varsinaisia liikkeitä tuntuu. Itse tuntenut kolmannesta sekä tästä neljännestä pientä liikettä 14+ viikoilla ja harvakseltaan, sellaisia kunnon liikkeitä päivittäin viikolla 16. Mutta tokihan nuo on yksilöllisiä. Onkos sitten sikiö/vauva noilla viikoilla joku 10-14cm pitkä, vai kuinka se meni? Viikoilla 14-16 siis tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsekin odotan neljättä ja täytyy sanoa et tuskin ihan noilla viikoilla varsinaisia liikkeitä tuntuu. Itse tuntenut kolmannesta sekä tästä neljännestä pientä liikettä 14+ viikoilla ja harvakseltaan, sellaisia kunnon liikkeitä päivittäin viikolla 16. Mutta tokihan nuo on yksilöllisiä. Onkos sitten sikiö/vauva noilla viikoilla joku 10-14cm pitkä, vai kuinka se meni? Viikoilla 14-16 siis tarkoitan.

8,5- 12cm suunnillee on noilla viikoilla

Yhteistyössä