Voiko vauvan liikkeet tuntua ihan tuolla alhaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sg

Vieras
Menossa rv17 ja liikkeitä ei vielä tunnu. Mutta välillä tässä parin viikon ajan ollut omituista tunnetta ihan tuolla alhaalla, häpyluun alla. Tuntuu ikäänkuin liikkeiltä, samanlaista möyrimistä. Ihmetyttää vaan kun tuntuu noin alhaalla. Aiemmissa raskauksissa olen tuntenut ekat liikkeet rv17 ja rv16 mutta paljon ylempänä.
Nyt itseasiassa vähän huolettaa kun liikkeitä ei vielä tunnu.
Voiko ne tuntua noin alhaalla?

Mulla on menossa jo 26+6 ja joskus liikkeet tuntuu tosi alhaalla. Suoraansanottuna tuntuu siltä niin kuin vauva olis jo emättimessä tulossa! Ja tosiaankin ihan jossain häpyluun luona useasti tuntuu.

Suoraansanottuna tuntuu siltä niin kuin vauva olis jo emättimessä tulossa! Ja tosiaankin ihan jossain häpyluun luona useasti tuntuu.

No juuri tuolta tuntuu, että ihan tuolla kohdunsuulla möyrisi ja olisi toinen jalka emättimessä :D
Tuntuu ihan tuossa karvoituksen rajalla mutta paljon "sisemmällä" tietenkin.
Voiko se sitten vaihdella niin paljon missä kohtaa ne ekat liikkeet tuntuu? Kun aikaisemmissa raskauksissa tosiaan huomattavasti ylempänä tuntuneet?
Istukan sijainnista en tiedä

Niin no mä en tiedä tosiaan kun ekaa odotan :p Itselläni istukka kumminkin on etuseinällä. Ekat kutittelut tunsin rv 17+ ja alhaalla ne tuntui. Sitten oli pitkän aikaa ettei tuntunut mitään. Joskus nyt tuntuu navan korkeudella liikkeet mutta yleensä siis alhaalla..

Mut niinhän sitä sanotaan ettei kannattas vertailla edellisiin raskauksiin :) Kyllä ne varmaankin on liikkeitä ja vauva varmaan on alhaalla tai istukka edessä tai jotain :)

Käsittääkseni istukan sijainti vaikuttaa siihen missä vaiheessa/miten hyvin/missä liikkeet tuntuu. Ja kyllä,voi tuntua noin alhaalla,kohtu on tossa vaiheessa kuitenkin aika alhaalla vielä ja jos vauva "lilluu" siellä pohjalla niin alhaalla on. Älä turhia huolestu :)

Mul tuli just 24viikkoa täyteen ja on ollut tässä jo muutaman päivän ajan sellasta, et tunnen sikiön liikkeet pääsääntösesti emättimessä ja peräsuolessa. Tai silloin, kun siellä tuntuvat niin sanovat sen tunteen aiheutuvan hikkaamisesta. Mutta juurikaan muita liikkeitä ei enää masussa tunnu, vaan kaikki liikehteleminen on rajottunut tonne aivan alas, tuntuu kuin vauva olis emättimessä :o Tänään aamulla itseasiassa tunsinkin sormella emättimessä liikettä!

Mulla on menossa jo 26+6 ja joskus liikkeet tuntuu tosi alhaalla. Suoraansanottuna tuntuu siltä niin kuin vauva olis jo emättimessä tulossa! Ja tosiaankin ihan jossain häpyluun luona useasti tuntuu.

Sama täällä. Alussa kun liikkeet alkoivat tuntumaan, ajattelin että ei vauva voi noin alhaalla olla, mutta siellähän se on. Jotenkin hämmentävää, kun olin kuvitellut, että vauva ja kohtu on vähän ylempänä.

Siis tunnetteko te muut odottajat vauvan liikkeet peräsuolessa ja emättimessä? :o Neuvolassa kyllä sanoivat tänään, että vauva voi hyvinki potkia niihin paikkoihin... TODELLA inhottavan tuntuista!!!

Yhteistyössä