Te joilla liikkeet tuntuneet hyvin aikaisin (ennen rv15)

Missä kohtaa mahaa liikkeet ovat tuntuneet. Minulla tuntuu (ihan kuin olisivat vauvan liikkeitä) tuolla aivan alavatsassa, häpyluun yläpuolella (ja nyt siis vasta rv13+1). Mietinkin, että voiko ne olla jo vauvan liikkeitä,ja kuuluukohan tuntua noin alhaalla, vai onko sikiö jo tässä vaiheessa ylempänä? Kolmatta lasta jo odottelen, mutten mitenkään muista missä ne ekt liikkeet ovat aikaisemmin tuntuneet.
 
Esikoisesta tunsin liikkeet vasta myöhemmässä vaiheessa (n rv 17), mutta silloinkin ne tuntuivat TODELLA alhaalla, juuri häpyluun yläpuolella (paljon alempana kuin odotin tai ajattelin edes mahdolliseksi). Joten voi hyvin olla pikkuisen liikehdintää =)
 
mä tunsin tämän toisen kanssa rv 13 ja liikkeet todella alhaalla,esikoinen ei ollut noin alhalla.mutta liikkeiden tuntuminen lakkasi vähäksi aikaa kunnes viikolla 17 tuli kunnon potku. :)
esikoisen kanssa tunsin viikolla 17 ja alkuun oli vaan sellaista perhostelua+kuplintaa.

kun oltiin rakenneultrassa niin kätilö sanoi tämän vauvan viihtyvän todella alhaalla.
 
Esikon istukka oli etuseinässä, joten varhaiset liikkeet tuntui tulevan "alapäästä". Niissä oli parin viikon tauko välillä, ja rv16 tai 17 ne alkoi tuntua alavatsalla.

Tämän kakkosen istukka on takaseinässä, ja liikkeet on tuntunu tuossa alavatsalla. Nyt niihin ei ole tullut taukoakaan, ne vaan voimistuvat ja siirtyvät hiljalleen ylemmäs.

Mä oon molemmista tuntenu reilusti ennen np-ultraa. Olen aika pieni ja mulla on vähän kapeahko lantio.
 
Esikoisestakin tunsin melko ajoissa liikkeet eli rv 17, ja nyt toisesta liikkeet (eli siis pienet kutittelut ja kuplinnat) tuntui rv 14 alussa. Ja todella alhaalla, kuten ap:lläkin. Tuon rv 14 tuntui ajoittain pieniä liikkeitä, ja sitten tuli tauko ja alkoi kunnolla tuntua (ulospäinkin) ra 18 alussa. :)
 

Yhteistyössä