A
ananas
Vieras
tai siis 10kk ikäselle? ja jos voi, niin miten ootte sitä laittanu? saako antaa tölkkiananasta vai pitääkö olla tuoretta? pitääkö kypsentää jotenkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi EI vois? onhan sitä jo alkaen 4kk:n valmiissa soseissakin. Itse antaisin tuossa iässä vielä tuoretta, mutta siis vain sen takia, että välttelen lisättyjä sokereita muksujen ruoissa..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi EI vois? onhan sitä jo alkaen 4kk:n valmiissa soseissakin. Itse antaisin tuossa iässä vielä tuoretta, mutta siis vain sen takia, että välttelen lisättyjä sokereita muksujen ruoissa..
siis missä valmissoseissa on ananasta? en oo nähny kaupassa yhtään..
Alkuperäinen kirjoittaja soseilija:"Semper, ananasta ja omenaa", löytyy ainakin meidän lähikaupasta. Itse myös keittänyt tuoreesta ananaksesta sosetta.
Hieman OT: aaban mainitsit, ettei säilykkeitä alle 1-vuotiaille, miksi? Oon laittanut joihinkin omatekoisiin soseisiin luomu-tomaattimurskaa, jossa ei ole suolaa, mausteita eikä mitään säilöntäaineita, vain tomaattia ja tomaattimehua. Oonkohan tehnyt kovinkin pahasti...? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja soseilija:"Semper, ananasta ja omenaa", löytyy ainakin meidän lähikaupasta. Itse myös keittänyt tuoreesta ananaksesta sosetta.
Hieman OT: aaban mainitsit, ettei säilykkeitä alle 1-vuotiaille, miksi? Oon laittanut joihinkin omatekoisiin soseisiin luomu-tomaattimurskaa, jossa ei ole suolaa, mausteita eikä mitään säilöntäaineita, vain tomaattia ja tomaattimehua. Oonkohan tehnyt kovinkin pahasti...? :ashamed:
Säilyketölkistä voi liueta haitallisia aineita.
Alkuperäinen kirjoittaja soseilija:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja soseilija:"Semper, ananasta ja omenaa", löytyy ainakin meidän lähikaupasta. Itse myös keittänyt tuoreesta ananaksesta sosetta.
Säilyketölkistä voi liueta haitallisia aineita.
Eikös ne oo nykyään pinnoitettuja sisäpuolelta, niin että niistä nimenomaan ei liukene mitään? Ääh, täytyypä alkaa etsiskellä asiasta tarkempaa tietoa. Kiitos kuitenkin Aaban sulle, kun herättelit mut miettimään asiaa!