voiko vauva potkia jo näillä viikoilla mahan kipeäksi?:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tönttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tönttö

Vieras
Mun vauva tykkää potkiskella koko ajan vasemman puolen mahapuoliskooni. rv on nyt 25+5. ja ny jomottaa vasemman puolen mahaa aika pirusti varsinkin kun lähtee liikkeelle. ihan kun olis hirveä paskahätä mutta ei kummiskaan oo:D ja tuo kipu kyllä yltyy ihan tissistä alavatsaan asti. niin voiko tuon nyytin potkut nyt jo alkaa tuntua tälläsenä?:D

mulla oli kans noilla viikoilla mahdoton kylkikipu vasemmalla puolella, en tienny että puskeeko vauva sinne kylkeen päätään vai jalkojaa vai potkiiko :D vai mikä on. mutta ohi se sit meni parissa päivässä, piti vaan liikkeiden kans ottaa rauhallisesti.

ainiin soitin neuvolaankin ja ei hekään tienneet, mut veikkasivat ettei vaarallista

ainiin ja mulla tollasta "paskahätää" (:D) tulee nykyään vaan öisin kevyesti alavatsalla tuntuu sellanen paine. mut siis melko varma on ettei ole supistuksia ne vaan jotain muuta. vauva kai möyrii niin ettei se näy enää päälle päin, ennen kun näky aina jos se vähänkin vaihto asentoa. mut onhan näitä kaikenlaisia omituisia kolotuksia ollut :D

Yhteistyössä