K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietysti. Perusteluthan se kyllä vaatii, esim.julkisen liikeenteen puute tai vastaava.
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Onko se sitten niin, että jos omavastuu ei täyty, ei ole mitään hyötyä edes laittaa matkakuluja vähennyksiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:mites ton vois sit laskea? jos menisin julkisilla niin pitäisi mennä päivän aikana 4 bussilla. kyllähän mä pääsisin mutta lapset pitäs viedä taas eri bussilla. ja päivät venyis 6-18
paljon se omavastuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Lasketaankos se kertalipun hinnan mukaan vai kuukausikortin?
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Lasketaankos se kertalipun hinnan mukaan vai kuukausikortin?
kuukausikortin.
ja jos tet osa-aikatyötä voit käytää omaa autoasi ja kerrot työpäivien määräällä vuodessa tuo 22 senttiä, näin tein minäkin viime vuonna ja kaikki hyväksyttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Lasketaankos se kertalipun hinnan mukaan vai kuukausikortin?
kuukausikortin.
ja jos tet osa-aikatyötä voit käytää omaa autoasi ja kerrot työpäivien määräällä vuodessa tuo 22 senttiä, näin tein minäkin viime vuonna ja kaikki hyväksyttiin.
No ei tasan liity osa-aikatyön tekemiseen vähennettävyys oman auton ajojen mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kati:mites ton vois sit laskea? jos menisin julkisilla niin pitäisi mennä päivän aikana 4 bussilla. kyllähän mä pääsisin mutta lapset pitäs viedä taas eri bussilla. ja päivät venyis 6-18
paljon se omavastuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Kati:mites ton vois sit laskea? jos menisin julkisilla niin pitäisi mennä päivän aikana 4 bussilla. kyllähän mä pääsisin mutta lapset pitäs viedä taas eri bussilla. ja päivät venyis 6-18
paljon se omavastuu?
Lasten hoitoon vieminen ei ole peruste oman auton käytölle työmatkoihin... lukee ihan tuol vero oppaassa..
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ja vaikka työmatka olis kaks kilsaa niin polkupyörän käytöstä saa myös vähennyksiää, en vain muista paljoko
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Mulla on vaan 8 kilsaa töihin ja saan palautuksia omasta autosta. Vuorotyö
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja Kati:mites ton vois sit laskea? jos menisin julkisilla niin pitäisi mennä päivän aikana 4 bussilla. kyllähän mä pääsisin mutta lapset pitäs viedä taas eri bussilla. ja päivät venyis 6-18
paljon se omavastuu?
Lasten hoitoon vieminen ei ole peruste oman auton käytölle työmatkoihin... lukee ihan tuol vero oppaassa..
mut jos tarvii käyttää neljä bussia saattaa hyväksyä. soita verotajalle ja kysy.
Alkuperäinen kirjoittaja Viears:Mulla on vaan 8 kilsaa töihin ja saan palautuksia omasta autosta. Vuorotyö