Munkin tuttavaperheessä oli n. 16-v. Nyt tää tyttö on 20-v, naimisissa ja kohta pienen lapsen äiti. "Rauhoittumisesta" oli todella hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:Minkä ikäinen lapsi? Tuttavaperheestä oli psykiatrisella lastenosastolla (en muista oikeaa nimeä ) "rauhoittumassa" heidän 11v.
mitä IHMETTÄ on voinut KAHDEKSAN vuotias tehdä että se pitäis huostaanottaa???!!! sehän on vielä pikkuinen lapsi!!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:tai ei välttis huostaaottoa.en kokonaan halua menettää mutta jos ois ees
joitain kk sijaisperheessä yms
älä lässytä kun et tiedä aiasta mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä IHMETTÄ on voinut KAHDEKSAN vuotias tehdä että se pitäis huostaanottaa???!!! sehän on vielä pikkuinen lapsi!!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:tai ei välttis huostaaottoa.en kokonaan halua menettää mutta jos ois ees
vaikka ehkä parempi et haet apua uupumukseesi tai mikä ikinä voikaan olla sun päässä vialla.
ja miksi et voi itse lasta pitää???Alkuperäinen kirjoittaja ninja:älä lässytä kun et tiedä aiasta mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä IHMETTÄ on voinut KAHDEKSAN vuotias tehdä että se pitäis huostaanottaa???!!! sehän on vielä pikkuinen lapsi!!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:tai ei välttis huostaaottoa.en kokonaan halua menettää mutta jos ois ees
vaikka ehkä parempi et haet apua uupumukseesi tai mikä ikinä voikaan olla sun päässä vialla.
valitettavasti kun hänen isänsä ei tahdo tyttö takaisin,sille toki antaisin tytön
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja miksi et voi itse lasta pitää???Alkuperäinen kirjoittaja ninja:älä lässytä kun et tiedä aiasta mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä IHMETTÄ on voinut KAHDEKSAN vuotias tehdä että se pitäis huostaanottaa???!!! sehän on vielä pikkuinen lapsi!!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:tai ei välttis huostaaottoa.en kokonaan halua menettää mutta jos ois ees
valitettavasti kun hänen isänsä ei tahdo tyttö takaisin,sille toki antaisin tytön
ja kysyn koska en voi käsittää....eikö sulla ole vaikka vanhemmat jotka haluais tytön?
itehän asian tänne esititAlkuperäinen kirjoittaja ninja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja miksi et voi itse lasta pitää???Alkuperäinen kirjoittaja ninja:älä lässytä kun et tiedä aiasta mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä IHMETTÄ on voinut KAHDEKSAN vuotias tehdä että se pitäis huostaanottaa???!!! sehän on vielä pikkuinen lapsi!!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:tai ei välttis huostaaottoa.en kokonaan halua menettää mutta jos ois ees
ja kysyn koska en voi käsittää....eikö sulla ole vaikka vanhemmat jotka haluais tytön?
mulla vaan isä elossa ja hänkin 60v
pitääkö puuttua toisten asioihin,kuten sanoin asia ei kuulu muille
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itehän asian tänne esititAlkuperäinen kirjoittaja ninja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uskomatonta, että jotkut kuvittelee olevansa oikeutettuja sättimään toisen valintoja tai ongelmia vaikkei tiedä mitään siitä mikä on homman nimi!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:älä lässytä kun et tiedä aiasta mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä IHMETTÄ on voinut KAHDEKSAN vuotias tehdä että se pitäis huostaanottaa???!!! sehän on vielä pikkuinen lapsi!!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:tai ei välttis huostaaottoa.en kokonaan halua menettää mutta jos ois ees
ja miksi et voi itse lasta pitää???
Uskomatonta, että jotkut kuvittelee olevansa oikeutettuja sättimään toisen valintoja tai ongelmia vaikkei tiedä mitään siitä mikä on homman nimi!Alkuperäinen kirjoittaja Kati:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:itehän asian tänne esititAlkuperäinen kirjoittaja ninja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninja:älä lässytä kun et tiedä aiasta mitään!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä IHMETTÄ on voinut KAHDEKSAN vuotias tehdä että se pitäis huostaanottaa???!!! sehän on vielä pikkuinen lapsi!!Alkuperäinen kirjoittaja ninja:tai ei välttis huostaaottoa.en kokonaan halua menettää mutta jos ois ees
ja miksi et voi itse lasta pitää???