Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Ihan puhtaasti sen takia, että tätä hammasta on rassattu kertaa monta ja sen veikeämmäksi se ei tule. nyt luulen että ehdottavat sikakallista juurihoitoa, ja jos vaan halvemmalla saan sen hampaan pois, niin ehdottomasti niin haluan. Rahakin vaikuttaa suuresti. Takahammas ylhäällä kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:sitten huomioon että viereinen hammas voi lähteä valumaan tyhjälle paikalle...
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Ihan puhtaasti sen takia, että tätä hammasta on rassattu kertaa monta ja sen veikeämmäksi se ei tule. nyt luulen että ehdottavat sikakallista juurihoitoa, ja jos vaan halvemmalla saan sen hampaan pois, niin ehdottomasti niin haluan. Rahakin vaikuttaa suuresti. Takahammas ylhäällä kyseessä.
Mitä sille sitten on tehty, kun sanoit että on rassattu monta kertaa? Ja ei kai juurihoito nyt niin sikakallis ole... Tai mä vaan en osaa ajatella rahaa terveyteen liittyvissä asioissa. Entä jos se on purennallisesti tärkeä hammas, ootko miettinyt mitä implatti maksaa? Tai silta/ osaproteesi korvaamaan sitä? Se vasta kallista lystiä on.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:sitten huomioon että viereinen hammas voi lähteä valumaan tyhjälle paikalle...
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Ihan puhtaasti sen takia, että tätä hammasta on rassattu kertaa monta ja sen veikeämmäksi se ei tule. nyt luulen että ehdottavat sikakallista juurihoitoa, ja jos vaan halvemmalla saan sen hampaan pois, niin ehdottomasti niin haluan. Rahakin vaikuttaa suuresti. Takahammas ylhäällä kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja lyyli:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Ihan puhtaasti sen takia, että tätä hammasta on rassattu kertaa monta ja sen veikeämmäksi se ei tule. nyt luulen että ehdottavat sikakallista juurihoitoa, ja jos vaan halvemmalla saan sen hampaan pois, niin ehdottomasti niin haluan. Rahakin vaikuttaa suuresti. Takahammas ylhäällä kyseessä.
Mulla olis kans takimmainen hammas ylhäällä mitä oli paikattu isosti monta monituista kertaa ja kun jälleen kerran paikka lähti irti ja alkoi kipuilemaan, halusin sen pois juurihoidon sijasta.
Lääkäri piti minua varmaan vähän yksinkertaisena, kun muistutti, ettei siihen sitten jää hammasta jos se otetaan pois.....!
Kun sitten kiskaisi sen irti, sanoi että aivan oikea ratkaisu, koska juuret oli niin mutkalla että juurihoito tuskin olisi auttanut ja "kuollut" hammas olisi voinut lukittaa mulla purennan.
Että joskus näinkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Alkuperäinen kirjoittaja lyyli:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Ihan puhtaasti sen takia, että tätä hammasta on rassattu kertaa monta ja sen veikeämmäksi se ei tule. nyt luulen että ehdottavat sikakallista juurihoitoa, ja jos vaan halvemmalla saan sen hampaan pois, niin ehdottomasti niin haluan. Rahakin vaikuttaa suuresti. Takahammas ylhäällä kyseessä.
Mulla olis kans takimmainen hammas ylhäällä mitä oli paikattu isosti monta monituista kertaa ja kun jälleen kerran paikka lähti irti ja alkoi kipuilemaan, halusin sen pois juurihoidon sijasta.
Lääkäri piti minua varmaan vähän yksinkertaisena, kun muistutti, ettei siihen sitten jää hammasta jos se otetaan pois.....!
Kun sitten kiskaisi sen irti, sanoi että aivan oikea ratkaisu, koska juuret oli niin mutkalla että juurihoito tuskin olisi auttanut ja "kuollut" hammas olisi voinut lukittaa mulla purennan.
Että joskus näinkin..
Onko sinulla hampaan poiston jlk tullut sitten siitä mitään haittoja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka kauan sulla on tuo hammas oireillut?Itselläni oireili jotain puol vuotta.Syy tähän oli yöllinen narskuttelu.Hammas ei päässyt paranemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka kauan sulla on tuo hammas oireillut?Itselläni oireili jotain puol vuotta.Syy tähän oli yöllinen narskuttelu.Hammas ei päässyt paranemaan.
Puolisen vuotta. Ja on muuten jännä juttu, että oikeesti se särky ei paikallistu siihen hampaaseen, mutta siinä hampaassa se vika kuulema on. Luulen itteeni kohta jo ihan luulosairaaksi, kun kipu on kova siinä alapuolella olevassa hampaassa, voin jopa tarkkaan sen hampaan osoittaa, mutta siinä hampaassa ei kuulema mitään vikaa, vaan kipu heijastuu tuolta ylhäältä. oon niin pihalla itsekin tästä kipuilusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:sitten huomioon että viereinen hammas voi lähteä valumaan tyhjälle paikalle...
No voi hyvänen aika. Totta kai se hammaslääkäri tekee siihen uuden hampaan tilalle! Muovista laitetaan nykyään suuri osa.
Mulla kävi opiskelijahammashuollossa niin, että alotettiin juurihoito. Seuraava aika ois pitänyt saada viikon sisään, aikoja ei ollut kuin kahden viikon päästä, ja hammas ehti kuivua. Tarkoitti sitä, että lohkesi itsestään kappaleiksi ja tippui pois. Varmasti on ap:lla lupa toivoa, että otetaan pois vain.