Voiko vaatekauppaan päästä töihin jos on "pikkasen pläski"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Elikäs ylipainoinen, kun yleensä nuo vaatekauppojen myyjät on semmosia pieniä ja sieviä nii ottaako ne töihin ketään isompia vai eikö pyöreemmät ees hae ko.työhön?

itse oon kans nähnyt ja mieluiten kaupassa valitsenkin itseni kokoisen palvelemaan minua vaateostoksissa, samankokoiset kun yleensä tietää vähän mitkä vaatteet sopisi ja mitkä ei. ei hoikissa myyjissäkään siis vikaa ole, mutta he eivät oikein uskalla ehdotella niin reilusta eri vaihtoehtoja kuin pulskempi.

[QUOTE="juu";23615936]itse oon kans nähnyt ja mieluiten kaupassa valitsenkin itseni kokoisen palvelemaan minua vaateostoksissa, samankokoiset kun yleensä tietää vähän mitkä vaatteet sopisi ja mitkä ei. ei hoikissa myyjissäkään siis vikaa ole, mutta he eivät oikein uskalla ehdotella niin reilusta eri vaihtoehtoja kuin pulskempi.[/QUOTE]

peesi!

mä en näe mitään syytä miksi ei pääsisi, ja olen nähnytkin isompikokoisia myyjiä mm. h&m,veromoda,lindex,seppälä jne
jotkut pikkuputiikit joissa myydään vaatetta lähinnä nuorille ja menestyneille ja hyvän näköisille (Ja jos et ole noita niin et saa edes prkl palvelua) voivat olla tietyllä tavalla valikoivempia.
mutta työ itsessäänhän vaatii sorjan ulkomuodon sijaan, ystävällisyyttä, iloisuutta, asiakaspalveluhenkisyyttä ja sitten plussaa on tietous muodista ja muista sellaisista asioista

Yhteistyössä