Voiko uudessa talossa kummitella?

• Viestiketjun aloittaja Meillä on juoppo kummitus
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on juoppo kummitus
Talo on rakennettu paikalle jossa, ennen on ollut asutusta. Juuri talon kohdalla ei luultavasti ole ollut ennen taloa.
Olen huomannut että lasit siirtyvät vitriinikaapissa! Tuota lasien siirtymistä tapahtuu vain hyllyllä jossa meillä on viinilaseja. Esim normaalisti laseja on kaksi peräkkäin kolmessa rivissä. Tänään huomasin että lasit olivat siirtyneet niin että yhdessä rivissä oli yksi lasi seuraavassa kolme ja viimeisessä kaksi. Toisia viinilaseja oli liikuteltu niin että yksi lasi oli siirtynyt vitriinikaapin oveen kiinni.
Olen tuollaista liikkumista huomannut aiemminkin ja oikaissut lasit. Onkohan meillä juoppo kummitus?
Lapset eivät pääse laseihin käsiksi koska ovat pieniä ja kaappi on vielä lisäksi lukossa. Miehen kanssa harvemmin juomme viiniä. En edes muista milloin laseja olisi viimeksi käytetty.

aina luonnollinen selitys
Ei kummituksia ole olemassa, eikä tavarat liiku itsestään. Jos kaapit on asennettu hiukan vinoon, tietysti talon tärinästä (ohi kulkevat raskaat ajoneuvot) johtuen lasit voivat täristä. Lakkaa seuraamasta laseja ja keskity normaaliin elämään.

näitä tapahtuu..
meillä om silleen,että mä kun nyt luonnollisesti heräilen vessaan öisin,niin oon huomannut,että kun tuun tähän olkkariin niin tää tietokone pistää just sillon näytönsäästäjän päälle,ja mun mies ei oo ikänä sellasta nähnytkään eikä tiennyt minkä näköinen säästäjä tässä ees on.ja tää kone ollu kaks vuotta jo.Sitten toinen on se kun puhelimen valot syttyilee aina mulle öisin ja miehelle ei oo koskaan käyny näin..myöskin mun edesmenneen isän kultaketju on multa lahjaks annettu mun miehelle ja se tekee sen,että se riipus aina jostain kumman syystä ujuttautuu siihen itse lukko-osaan..en tiä miten se on mahollista..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja aina luonnollinen selitys:
Ei kummituksia ole olemassa, eikä tavarat liiku itsestään. Jos kaapit on asennettu hiukan vinoon, tietysti talon tärinästä (ohi kulkevat raskaat ajoneuvot) johtuen lasit voivat täristä. Lakkaa seuraamasta laseja ja keskity normaaliin elämään.
Minä olen myös aina ajatellut noin, mutta miten ihmeessä lasit siirtyisivät ainoastaan tuolta yhdeltä hyllyltä? Ja miten ihmeessä ne menisivät tuollaiseen järjestykseen tärisemällä?

jos siellä joku lappaa, niin kysele että mitäs asiaa sillä on. ja jos ei oo asiaa, niin sano sille, ettei tartte tulla lapsiperhettä häiritseen. niille kun on jämynä, niin kyllä ne uskoo. hukassahan hän raukka varmaan on, joten ohjaile oikeaan suuntaan. mistä ostit muuten lasit? ovatko ne siis käytetyt vai uudet?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
jos siellä joku lappaa, niin kysele että mitäs asiaa sillä on. ja jos ei oo asiaa, niin sano sille, ettei tartte tulla lapsiperhettä häiritseen. niille kun on jämynä, niin kyllä ne uskoo. hukassahan hän raukka varmaan on, joten ohjaile oikeaan suuntaan. mistä ostit muuten lasit? ovatko ne siis käytetyt vai uudet?
Kyllä lasit ovat uusia.

just
Siis, minä en usko kummituksiin, en tollaseen hömppään muutenkaan, ja olen ihan järjissäni oleva ihminen. =) Mutta meillä on kans talo vanhan talon paikalla. Talo siis uusi. Kun rakensimme ullakon asuinkäyttöön, alkoi kummittelemaan. Ei vain yhdelle meistä, vaan kaikille!! Ja sellasia mitä tapahtuu yhtäaikaa jokaiselle, eli ei voi olla yhden ihmisen keksimää. Eläimetkin näkee outoja! Välillä hirvittää.. Mutta yritän olla realisti.

Kun pihaa laitettiin, löytyi vanhan nuken jäämiä, rautatankoja, ja kaikenlaista outoa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On uusvanha rokokoo vitriini. Meillä uudesta asti ollut. Lasien liikkumisia ei ole tapahtunut ennen tähän taloon muuttamista.
mitä muita esineitä vitriinissä on? onko jotain antiikkia?
Kastemalja on vanha, mutta en tiedä onko antiikkinen. Parit lasit on venäjältä saatu tuliaisina, mutta uusia niidenkin pitäisi olla.

On uusvanha rokokoo vitriini. Meillä uudesta asti ollut. Lasien liikkumisia ei ole tapahtunut ennen tähän taloon muuttamista.
Kastemalja on vanha, mutta en tiedä onko antiikkinen. Parit lasit on venäjältä saatu tuliaisina, mutta uusia niidenkin pitäisi olla.
vaihdapa muiden tavaroiden paikkaa ja jätä viinilasit vielä kaappiin. voisit tosiaan koittaa jutella hengelle, että mikä on vialla ja eikö hän osaa eteenpäin tai jäikö jokin kesken.

ap
vaihdapa muiden tavaroiden paikkaa ja jätä viinilasit vielä kaappiin. voisit tosiaan koittaa jutella hengelle, että mikä on vialla ja eikö hän osaa eteenpäin tai jäikö jokin kesken.
Jotenkin tuntuu luonnottomalta tuo jutteleminen kun vielä mietin sitä järkisyytä tälle.

Yhteistyössä