voiko ulosotto viedä veronpalautukset..

  • Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti
mm
Jos teillä ei ole muuta ulosotossa, ja tuo on ihan uusi juttu, voi olla että juuri-ja juuri vältytte, ei ole ulosottomies ehtinyt tehdä ilmoitusta verottajalle, mutta voi olla että ehti. Jos palautuksia enempi kuin ulosotossa, saat sen ylijäämän.
Ulosotossa olevat laskut ovat jo todella myöhässä, niillä on ollut moet eräpäivät jo aiemmin, joita ei ole hoidettu. Ulosotossa kyllä otetaan armottomasti veronpalautukset jos vai pystyvät.
Pianhan tuo selviää, jos sinulla verkkopankki, tarkasta sieltä. Yleensä kotiin tulee ajoissa ilmoitus, että veronpalautukset ulosmitataan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ulosottosankari:
Ei vie, ellei ole lähettänyt ennakkoilmoitusta veronpalautuksen ulosmittauksesta. Jos vie ilman ennakkoilmoitusta niin toimii lakien vastaisesti.
ei oo tullu ennakko lappua ollenkaan. eli niiden pitäis aina lähettää ennakkoilmoitus ennen kun koskee veronpalutuksiin? oon niin pihalla näistä asioista.
 
Ulosottosankari jo vuodesta 1990
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulosottosankari:
Ei vie, ellei ole lähettänyt ennakkoilmoitusta veronpalautuksen ulosmittauksesta. Jos vie ilman ennakkoilmoitusta niin toimii lakien vastaisesti.
ei oo tullu ennakko lappua ollenkaan. eli niiden pitäis aina lähettää ennakkoilmoitus ennen kun koskee veronpalutuksiin? oon niin pihalla näistä asioista.

Ennakkoilmoitus on lähetettävä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ulosottosankari jo vuodesta 1990:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulosottosankari:
Ei vie, ellei ole lähettänyt ennakkoilmoitusta veronpalautuksen ulosmittauksesta. Jos vie ilman ennakkoilmoitusta niin toimii lakien vastaisesti.
ei oo tullu ennakko lappua ollenkaan. eli niiden pitäis aina lähettää ennakkoilmoitus ennen kun koskee veronpalutuksiin? oon niin pihalla näistä asioista.

Ennakkoilmoitus on lähetettävä.
hyvä tietää. huomenna näkee sitten jos ovat vieneet. toiv. ei.
 
sevilia
Alkuperäinen kirjoittaja Ulosottosankari jo vuodesta 1990:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ulosottosankari:
Ei vie, ellei ole lähettänyt ennakkoilmoitusta veronpalautuksen ulosmittauksesta. Jos vie ilman ennakkoilmoitusta niin toimii lakien vastaisesti.
ei oo tullu ennakko lappua ollenkaan. eli niiden pitäis aina lähettää ennakkoilmoitus ennen kun koskee veronpalutuksiin? oon niin pihalla näistä asioista.

Ennakkoilmoitus on lähetettävä.
Just. Mulle ovat ilomottaneet vast jotain pari viikkoa palautiksita et veivät ne.. ja näin on ollu aina.
 
Ulosottosankari jo vuodesta 1990
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ilman ennakkoilmoitusta eivät vie, ja tämä on ihan omakoht.kokemus, ja ennakkoilmoitus tulee jo hyvissä ajoin marraskuun puolella
Juuri näin, laki vaatii ennakkoilmoituksen lähettämisen.

 

Yhteistyössä