Voiko uimahallin aaltaassa olevasta spermasta tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Teinityttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Alkuperäinen kirjoittaja Teinityttö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli, jos altaassa on spermaa, niin voiko joku ulkopuolinen tulla siitä raskaaksi? Tavallinen uimahalli, eli paljon klooria yms vedessä.

Lisäkysymys: Istuin eilen tuolille, jolla poika oli istunut äsken. Olenko voinut tulla raskaaksi ?
Tuoli oli vielä lämmin,

Kyllä vaan olet voinut tulla raskaaksi. Epäselvää on, onko isä se poika vaiko tuoli, mutta asia selviää kyllä sitten kun vauva/jakkara on syntynyt.

Eikun se oli tavallinen tuoli, eikä mikkän jakkara !

Mut tuolien vauvat on pikku jakkaroita.

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai voi. Vaikka koko altaallinen naisia.

"Syylliselle" tulee sitten aikamoiset elatusmaksut! :D

Näin on :( Eli miesten ja naisten vuorot uimahalleihin. Ensin naiset, sitten miehet ja sitten tyhjennetään allas ja pestään jollain mällintappoaineella.

Mitä se auttaa, jos mä menen sinne naistenvuorolla just saatuani. Näin on käynyt monet kerrat. Anteeksi...

Sittenhän ne elarit pitäis langeta sulle :(

Näin on :( Eli miesten ja naisten vuorot uimahalleihin. Ensin naiset, sitten miehet ja sitten tyhjennetään allas ja pestään jollain mällintappoaineella.

Mitä se auttaa, jos mä menen sinne naistenvuorolla just saatuani. Näin on käynyt monet kerrat. Anteeksi...

nii, todellä törkeää käydä uimahalleissa raskauttamassa viattomia naisia :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:

nii, todellä törkeää käydä uimahalleissa raskauttamassa viattomia naisia :(

Niin. Ajatelkaa miten hyvin ne siittiöt voi, kun saavat olla suojassa mun pillussa... siihen asti kunnes voivat altaassa siirtyä sukkelasti seuraavaan...

mä tulin kerran ihan oikeesti raskaaksi uimahallin sperma vedestä =( ja vielä kaksoset! Tää ei oo sit mikää provo. arvaa mietinkö silloin aborttia. Ajattelin vielä etten kerro miehelle mut sit synnärillä ne olikin vielä mustaihoiset kaksoset. Mies ei uskonu ja tuli vielä avioerokin. Koko elämä pilalla ="(

Alkuperäinen kirjoittaja tulinraskaaksi!:
mä tulin kerran ihan oikeesti raskaaksi uimahallin sperma vedestä =( ja vielä kaksoset! Tää ei oo sit mikää provo. arvaa mietinkö silloin aborttia. Ajattelin vielä etten kerro miehelle mut sit synnärillä ne olikin vielä mustaihoiset kaksoset. Mies ei uskonu ja tuli vielä avioerokin. Koko elämä pilalla ="(

Höh. Luulis että neekerisiittiöt ois näkyny selvemmin siellä vedessä, niin oisit osannu varoa niitä. Eikös ne ole mustia?

No olishan ne näkyny mut ku en käytä silmälaseja altaassa enkä siks nähnyt niitä. Mä luulen että mulla meni suuhunkin niitä ku kotona oli joku outo siemen etuhampaiden välissä ku katsoin peilistä mut silloin en vielä tajunnut et olis heti pitänyt ottaa katumuspilleri. mut nyt oon onnellinen kaksi vuotiaiden kaksospoikien äiti ja vastustan aborttia ja rasismia.

Alkuperäinen kirjoittaja tulinraskaaksi!:
No olishan ne näkyny mut ku en käytä silmälaseja altaassa enkä siks nähnyt niitä. Mä luulen että mulla meni suuhunkin niitä ku kotona oli joku outo siemen etuhampaiden välissä ku katsoin peilistä mut silloin en vielä tajunnut et olis heti pitänyt ottaa katumuspilleri. mut nyt oon onnellinen kaksi vuotiaiden kaksospoikien äiti ja vastustan aborttia ja rasismia.

Voih, vahinkoja satttuu. Mut ihanaa et kaikki meni hyvin ja sulla on nyt kaksi ihqua poikaa, äitiys on kuitekin ihana asia! Oon niin onnellinen ettet tehnyt aborttia kaikesta huolimatta. Ei kaikkea voi aina huomata, mut toi oli kyllä jo varmaan tarkoituskin tapahtua.

Mä saatan olla myös raskaana uimavedestä, mietin just että mitä mä sit teen jos olenkin.Periaatteessa vastustan aborttia ja lihansyöntiä, mut sit ku en tiedä, että haluunko mä vielä ens viikolla olla esim. vegaani...niin en sit tiedä. Ja miten mä sit sanon sen mun poikakaverille.. Ei varmaan katumuspilleriäkään ehdi enää kun siitä on jo neljä päivää??

Mut hei voimahali ja jaksuja sulle!!

olin poikaystävän kaa uimassa järvessä ja hän sitten kosketteli mun t#ss#jä niin jos hänellä seiso niin voinko olla raskaana?? tein raskaus testin se näytti negatiivistä. :(

kääk! tulimme pari viikkoa sitten etelänlomalta, ja uin päivittäin hotellin uima-altaassa. en tajunnutkaan että lomallakin voi tulla raskaaksi! olisi pitänyt laittaa kuukuppi väärinpäin emättimeen. tosin ne allaspojat oli aika söpöjä, ja viihtyivätkin enemmän altaassa kuin sen reunalla...

siis voi piip .. voitko vedessä tulla raskaaksi , jos esim on lämpöaltaassa ja poika niin sanotusti ''laukeaa'' siinä vieressä .... mietinpähän tässä vaan .. en kyllä taida mennä enää kuumaaltaasee.

jes nyt kaikki vauvakuumeiset kaksplussan mammat ryntää uimahalliin uimaan!

Kannattaa laittaa naistenkondomi tai tampponi/kuukuppi ennenku menee uimaan! Parasta olis kyllä hankkia pillerit sekä kierukka!

siis voi piip .. voitko vedessä tulla raskaaksi , jos esim on lämpöaltaassa ja poika niin sanotusti ''laukeaa'' siinä vieressä .... mietinpähän tässä vaan .. en kyllä taida mennä enää kuumaaltaasee.

Kylkyl. Mä lopetin kaikenlaisissa uimaloissa käymisen ku tulin neljättä kertaa paksuks tollai :( Kaikist eniten vituttaa kuiteski se etten saa kunnon elareita ku noiden isiä ei oo pystytty selvittää :'( Ja ukko jätti... tosin ei sen takia ettei noi lapset ole hänen vaan siks kun mun mummo tuli sille raskaaks ku oltiin kaikki yhdessä uimahallissa ja miehellä oli kalsareis mälliä joka liukeni veteen ja raskautti mummon, mies tuumas että pitää hänen lapsistaan huolehtia ja meni heidän luokseen :'( uimahallit on KAIKEN pahan alku ja juuri, pysykää kaukana niistä!!

voiko oikeesti uima altaassa tulla raskaaksi sanompa vaan miten sit jokainen käy siellä ja jokaisella on kuitenkin uimapuku päällä oikeesti en kyl usko et voi tulla raskaaksi?:D tollasestaxD jos uimahallit on noin vaarallisii kukaan ei kävisi siellä nyt puhutte pötyä :Pvai?

Yhteistyössä