kumiankan työntäminen emättimeen pyrstö edellä ennen uima-altaaseen menoa suojaa allasraskauksilta :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Teinityttö:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Teinityttö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli, jos altaassa on spermaa, niin voiko joku ulkopuolinen tulla siitä raskaaksi? Tavallinen uimahalli, eli paljon klooria yms vedessä.
Lisäkysymys: Istuin eilen tuolille, jolla poika oli istunut äsken. Olenko voinut tulla raskaaksi ?
Tuoli oli vielä lämmin,
Kyllä vaan olet voinut tulla raskaaksi. Epäselvää on, onko isä se poika vaiko tuoli, mutta asia selviää kyllä sitten kun vauva/jakkara on syntynyt.
Eikun se oli tavallinen tuoli, eikä mikkän jakkara !
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Tottakai voi. Vaikka koko altaallinen naisia.
"Syylliselle" tulee sitten aikamoiset elatusmaksut!![]()
Näin onEli miesten ja naisten vuorot uimahalleihin. Ensin naiset, sitten miehet ja sitten tyhjennetään allas ja pestään jollain mällintappoaineella.
Mitä se auttaa, jos mä menen sinne naistenvuorolla just saatuani. Näin on käynyt monet kerrat. Anteeksi...
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Tottakai voi. Vaikka koko altaallinen naisia.
Näin onEli miesten ja naisten vuorot uimahalleihin. Ensin naiset, sitten miehet ja sitten tyhjennetään allas ja pestään jollain mällintappoaineella.
Mitä se auttaa, jos mä menen sinne naistenvuorolla just saatuani. Näin on käynyt monet kerrat. Anteeksi...
Sittenhän ne elarit pitäis langeta sulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Tottakai voi. Vaikka koko altaallinen naisia.
Sittenhän ne elarit pitäis langeta sulle![]()
nii, todellä törkeää käydä uimahalleissa raskauttamassa viattomia naisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tulinraskaaksi!:mä tulin kerran ihan oikeesti raskaaksi uimahallin sperma vedestä =( ja vielä kaksoset! Tää ei oo sit mikää provo. arvaa mietinkö silloin aborttia. Ajattelin vielä etten kerro miehelle mut sit synnärillä ne olikin vielä mustaihoiset kaksoset. Mies ei uskonu ja tuli vielä avioerokin. Koko elämä pilalla ="(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä voi, varsinkin kun luulis että uimahallissa on eniten niitä siittiöitä, jotka on hyviä uimaan..
Alkuperäinen kirjoittaja tulinraskaaksi!:No olishan ne näkyny mut ku en käytä silmälaseja altaassa enkä siks nähnyt niitä. Mä luulen että mulla meni suuhunkin niitä ku kotona oli joku outo siemen etuhampaiden välissä ku katsoin peilistä mut silloin en vielä tajunnut et olis heti pitänyt ottaa katumuspilleri. mut nyt oon onnellinen kaksi vuotiaiden kaksospoikien äiti ja vastustan aborttia ja rasismia.
:flower: Kiitos vinkistä, tuon muistan sitten kun erehdyn uimahalliin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:kumiankan työntäminen emättimeen pyrstö edellä ennen uima-altaaseen menoa suojaa allasraskauksilta :attn:
siis voi piip .. voitko vedessä tulla raskaaksi , jos esim on lämpöaltaassa ja poika niin sanotusti ''laukeaa'' siinä vieressä .... mietinpähän tässä vaan .. en kyllä taida mennä enää kuumaaltaasee.