Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olemme hukassa

Vieras
Kauhea ajatus on hiipinyt mieleeni tänään. Tytär 17 v. opiskelee toisella paikkakunnalla ja kertoi eilen puhelimessa, että kuukautiset ovat myöhässä kaksi viikkoa. Ihmetystä tässä herättää se, ettei hän ainakaan kertomansa mukaan ole harrastanut seksiä moneen kuukauteen. Pitkä seurustelusuhde päättyi syksyllä. Nimittäin tytär oli kyläilemässä n. 1 kk. sitten ja muistan pelästyneeni kun huomasin hänen käyttäneen saunassa vahingossa pyyhettä, jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä. Käytämme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja pyyhin yleensä spermat pyyhkeeseen. En tiedä mitä nyt tekisin. En uskalla kertoa tyttärelle, enkä miehelleni. Voi kauheaa. - Mitä tästä seuraa? Voiko lapsi olla silti terve?

Hui! Kyllä pahasti pelkään, että lapsesi on raskaana. Kyllä teidän ainakin neuvolassa pitää mainita siitä, että pääsette riskiraskaustarkkailuun. Oletko itse muuten raskautunut pyyhkeestä? Niiden kanssa pitää olla tarkkana.

Uskallan luvata että pyyhkeestä ei ole tyttäresi raskaaksi tullut. Hän joko jättää jotain kertomatta, tai sitten kyseess on tavallinen hormonihäiriö (menkat jää väliin tms ) . Onko testi tehty? Vai onko jollain vain tylsä lauantai-ilta? :xmas:

Myös vessanpytystä voi tulla raskaaksi. Jos mies on pudottanut tavaraansa vessanpyttyyn ja tyttäresi pissaa sinne ja vettä roiskahtaa, niin äkkiäkös ne siemenet sieltä sinne kohtuun ui. Ne ovat niin elinvoimaisia, että selviävät hengissä monet vessanvedot. Onneksi olkoon, sinusta tulee mummi miehesi lapselle! :p

Hehe. :D

Tuli itellä monta kertaa joskus 17-18-vuotiaana mieleen kysymys, että olenko raskaana, ku välillä oli enemmän tai vähemmän myöhässä, kerran oli kuukauden myöhässä. Johtui vain hormonihäiriöistä. Lääkäriltäkin kysyin asiasta silloin kun sen kuukauden oli myöhässä, ni sanoi että on ihan tavallista että joskus jää välistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hui! Kyllä pahasti pelkään, että lapsesi on raskaana. Kyllä teidän ainakin neuvolassa pitää mainita siitä, että pääsette riskiraskaustarkkailuun. Oletko itse muuten raskautunut pyyhkeestä? Niiden kanssa pitää olla tarkkana.

:laugh: :laugh:

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä