Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja olemme hukassa
  • Ensimmäinen viesti
v
Taitaa äidillä olla raskas kevät edessä, kun myöhemmin paljastuu tyttären pieni salaisuus. Josko sittenkin löytyy isäehdokkaaksi joku ihan oikea mies. Kyllä ne lapset toisinaan tuppaavat peitteleen totuutta.
 
hehhheeeeheee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras miettii:
Ei sillä että uskoisin tähän ketjuun, tuli vain yksi asia mieleen.. Tässä kun puhutaan pyyhkeestä isänä, niin juttuhan meni niin, että pyyhkeessä spermaa, joka olisi joutunut tytön sisälle jne.. Eli samalla ajattelutavalla, jos tehdään keinohedelmöitys tms, niin isähän on sitten tyyliin joku ruisku.. ;)
Tuliko apukoulussa vapaatunti? Joo, kuivalla mällillä roiskitaan häpyhuulille keinohedelmöityksessä. Siitähän se vauva alkunsa saa. Olis kyllä aika ällöä, jos tyttö olis kaivanu äitinsä nähden pyyhkeellä ihan sinne kohdunsuulle saakka ja vielä tuoreella mällikohdalla. hyhhhyh.

jos tytär on raskaana, eiköhän oo joku jätkä ihan vanhalla metodilla tavaransa perille ruikannu. Mutta jos tytär on älyltään samaa tasoa kuin äiti, voihan se olla että homma on vaan menny ohi huomaamatta.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
Inhottavaa tuo joidenkin ilakointi vakavalla asialla. Raskaustestiä ei ole tehty, koska en uskalla kertoa tästä tytölle. En tietenkään pidä itsekään tuota kovin todennäköisenä, mutta ehkä siittiöt voivat säilyä hengissä kosteassa pyyhkeessä jonkin aikaa. Emme käytä ehkäisyä, koska uskontomme kieltää sen. Siksi tuo pyyhejuttu. Uskontomme kieltää myös abortin, mutta jos tämä on Jumalan tahto, niin olkoon niin.
no just tää oli ihan hauska juttu mut oliko pakko vetää uskonto tähän mukaan... keksi parempi provo, aika mielikuvitukseton olet näin typerällä jutulla
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja menopäällä:
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
No niin. Olen aamusta alkaen selvittänyt asiaa tytön kanssa. Hän teki raskaustestin ja tulos on positiivinen. Minusta tuntuu, että tämä on jonkinlainen rangaistus minulle ja miehelleni, koska olemme käyttäneet ehkäisyä, eli keskeytettyä yhdyntää. Tietysti tätä on vaikea hyväksyä, mutta tutkimattomia ovat luojan tiet. Tytär hyväksyi asian helpommin kuin minä. Minua mietityttää juuri sellaiset asiat kuin onko lapsi terve ja miten muut ihmiset suhtautuvat siihen, että lapsen isä on myös sen isoisä ja tyttäreni on lapsensa sisar. Otamme tämän lapsen kuitenkin vastaan Jumalan lahjana. Kiitokset niille, jotka suhtautuivat vaikeaan tilanteeseen asiallisesti.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Te pääsette seiskaan tällä jutulla! :D
ja tähän vielä yksikään pikea uskova ei kirjoittais Luojaa pienellä ja se on Herran tiet ei Luojan..... niin huono juttu :)
 
minä
Jos tää juttu jotenkin loogisesti menee eteenpäin, niin se lapsihan on tietenkin syntynyt jo!!
Ja noi vanhemmat on ottanut sen itselleen heti sen synnyttyä, niin ettei se tytär edes tiennyt että synnytti sen lapsen eikä siis tiennyt että odottikaan, ja kaikki on hyvin taas!
Paitsi kun se tytär menee sitten tuleviasuudessa "ekaa" lastaan odottaessaan neuvolaan ja kuulee, että tämä ei olekaan sen esikoinen.....!!! Tää on niiiiin ihana juttu!!
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja ei uskova vieras:
mut mun mielestä toi jo ehkä vähän loukkaa sitä tiettyä uskonnollista ryhmää, johon ap koko ajan viittaa ja korostaa.
tää muakin ärsyttää. provoilu on ok mutta toi jatkuva uskonnon korostus on kyllä inhottavaa
 
Tytärkin sitten vissiin tuli uskoon näin ihmeellisen tapauksen seurauksena, kun alussahan sanottiin ettei tytär ole uskossa. Vaikka kyllähän sen ymmärtää; ihmehän se on kun sikiää kuolleesta spermasta (pyyhe nimittäin taatusti imaisee itseensä sen kosteuden, jota siittiöt tarvitsevat liikkuakseen )
On kyllä hyvät naurut taas saanut :D paras oli se kauhistelu värillisestä pyyhkeestä :LOL:
 
Hassu ketju
Alkuperäinen kirjoittaja olemme hukassa:
jota mieheni ja minä olimme käyttäneet aiemmin päivällä sängynsuojana harrastaessamme seksiä.
Siittiöt elävät ihmisen ulkopuolella muutaman tunnin. Joten se tästä pohdinnasta. Vaikka muuten mielenkiintoisen ketjun olittekin saaneet aikaiseksi.

 
pyyheiivari
Mites menee? Joko käspyyhkeet on maailmassa? Elarit? Pyyhkeen tapaamisoikeudet?

Siis niin monta, monta asiaa jäi ihan selvittämättä... Valaiskaa nyt vähän asiaa, pliiiiisss...:) :(
 

Yhteistyössä