Voiko työnjohtaja tehdä mulle tällasen tempun?????

Siis tässä olisi päivitystä pääluottamus mies soitti ja sano että työnjohtaja oli sanonu että voin alkaa kulkemaan toisella osastolla kahessa vuorossa mutta sanoin siihen heti ettei minun kannata, aikoi vielä huomenna jutella tehtaan johtajan kanssa ja soittaa liittoon että huomenna ollaan taas viisaampi. Mulla meni ne vähäsetki työmotivaatit tämän saikkauksen takia. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Joku puhui saavutetuista eduista, niitä ei nykypäivänä juurikaan enää työmarkkinoilla tunneta.

Ei niin, mutta se on tosiasia että jos työ on olemassa, josta äippälomalle on lähdetty ja sen kuva ei ole muuttunut, niin siihen samaan työhön on päästävä takaisin entisillä ehdoilla. Ja peruspalkkaa ei voida alentaa vaikka työnkuva muuttuisikin. Lisät ei toki kuulu siihen, eli niitä ei voi pitää saavutettuna etuna.

JES JES JES Mie sain erä voiton kahden päivän jankkaamisella eli ukko joutu antaan periksi saan palata entisiin tehtäviin ja vieläpä omalle vuorolle ja pietetään peukkuja että vielä pääsen omaan pisteeseenkin. JES JES JES Nyt vain jännään ettei tee mulle kusisia temppuja että kahen viikon varoajalla siirrä sille toiselle osastolle, mutta kyllä pistän vastaan kynsin hampain ja jos ei onnistu niin onhan mulla sitten vielä se yksi keino eli jään hoitovapaalle :laugh:

Nonniin taas täällä päivittämässä tilannetta, pomo söikin sanansa ja olis taas pukkaamassa päivävuoroon kun yritin soittaa ja sopia työ vuoroista ensinnäkään herra ei kyennyt puhumaan asiallisesti puhelimessa jankkas vaan että katotaan sitten kun tulen töihin ja yrin sinnikkäästi selvittää asiaa loppuun asti mutta ei kun ei jankkaa vaan työn alottamis päivästä joten ilmotin sitten että jatkan hoitovapaalla toistaseksi.

Yhteistyössä