Voiko tuppereita palauttaa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tilasin esittelijältä tuotteet yli 1kk sitten.Nyt hän ilmoitti että tuotteet tulleet.Osa tuotteista ei vastannut odotuksiani.Olen siis nähnyt ne mutta en vielä maksanut.Hän sanoi että laittaa niistä kertyneen summan perintään jos en lunasta niitä.Päteekö tuppereihin 14pvän palautusoikeus?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja satu73:
tuppereissa on palautusoikeus ja se 14 päivää on lakisääteinen.olen itekkin myyny tuppereita ja toi on huonoa edustamista.
Kiitos nevosta,tämä kyseinen konsulentti soitti minulle ja huusi että sovi piiripäällikön kanssa palautukset.Rahat tilille heti tai lähtee perintään.Sanoin juuri tuosta 14pvän palautuksesta mutta ei uskonot minua.Muutenkn inhottaa kun tein tilauksen kauan aikaa sitten ja olisin tarvinnut kyseisiä tuotteitta mutta nyt olen jo ostanut uudet tosin ei tupperia..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja satu73:
tuppereissa on palautusoikeus ja se 14 päivää on lakisääteinen.olen itekkin myyny tuppereita ja toi on huonoa edustamista.
Kiitos nevosta,tämä kyseinen konsulentti soitti minulle ja huusi että sovi piiripäällikön kanssa palautukset.Rahat tilille heti tai lähtee perintään.Sanoin juuri tuosta 14pvän palautuksesta mutta ei uskonot minua.Muutenkn inhottaa kun tein tilauksen kauan aikaa sitten ja olisin tarvinnut kyseisiä tuotteitta mutta nyt olen jo ostanut uudet tosin ei tupperia..
sä voit tehdä ilmoituksen sille piirinvetäjälle tämän kyseisen henkilön käytöksestä.

Yhteistyössä