Voiko tuota vielä syödä?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Otin ma iltapäivällä omenapiirakkaa pakkasesta sulamaan. Onkohan se vielä syötävää, jääkaapissa oon säilyttänyt? Tuoksu on OK, samoin makukin.

Eli on :cool: Eikö niin?

En muuten miettisi, mutta kun tulee illalla vieraita...

kääh!

No tänään on vasta keskiviikko. Ja jos et laittanut piirakkaa vanhana sinne pakkaseen, niin ei kai se jääkaapissa kahdessa päivässä miksikään mene. Tarjolle vaan ;)

No tänään on vasta keskiviikko. Ja jos et laittanut piirakkaa vanhana sinne pakkaseen, niin ei kai se jääkaapissa kahdessa päivässä miksikään mene. Tarjolle vaan ;)

Ihan vastaleivottuna pakastin sen. Eikä ole nyt jääkaappisäilytyksessä mitenkään edes kuivahtanut, ihan vaikuttaa päällisin puolin ainakin olevan yhtä hyvää kuin maanantainakin.

[QUOTE="kuula";22228471]Kyllä se kuitenkin ottaa makua jääkapista ja pakkasesta... Mä tekisin vieraille uuden, senhän pyöräyttää tunnissa.[/QUOTE]

Meillä jääkaappi/pakkanen ruukataan pitää sen verran siistinä et makuja ei tuu.Oikea lämpötila myös vaikuttaa,se kannattaa tarkistaa jos tuollaista ongelmaa on.

Mun mielestä jos se oikeasti näyttää, tuoksuu ja maistuu täysin normaalille ja hyvälle niin voi tarjota. En kehtais tarjota jos näyttäis kauhean kuivahtaneelle, mutta jos itsekin voi hyvillä mielin syödä ja piirakasta ei edes uskois et on ollut muutaman päivän kaapissa niin tarjoaisin.

Meillä jääkaappi/pakkanen ruukataan pitää sen verran siistinä et makuja ei tuu.Oikea lämpötila myös vaikuttaa,se kannattaa tarkistaa jos tuollaista ongelmaa on.

Mun nenä on niin herkkä, että jatkuvasta jääkaapin puunaamisesta ja oikeasta lämpötilasta huolimatta mun mielestä siellä aina joku haisee. :)

Ja ennen kaikkea musta on kiva tarjota vieraille uunituoretta. :)

[QUOTE="kuula";22228515]Mun nenä on niin herkkä, että jatkuvasta jääkaapin puunaamisesta ja oikeasta lämpötilasta huolimatta mun mielestä siellä aina joku haisee. :)

Ja ennen kaikkea musta on kiva tarjota vieraille uunituoretta. :)[/QUOTE]

Niin no et olisi sitten yleistänyt.Ongelma on sinun.

Musta on ylipäätään kiva tarjota vieraille jotain hyvää itse leivottua;)

Yhteistyössä