Voiko tosiaan olla tämmöisiä oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelijä"

Vieras
Eli voiko todellaki olla tämmösiä oireita ennen ovulaatiota kuin mulla on, siis on ollu jonku aikaa rinnat kipeet, eilen kattelin peilistä kun saunasta tulin niin noita rintoja ja musta näyttäis siltä että ne on kasvanut ja turvonnut kun katselin niitä nännien ympärillä olevia isoja tummia läiskiä, nekin on suurentuneet ja tänään sitten rinnat on ollu ihan sairaan kipeet, ei uskalla koskiakaan niihin ja vaikkei koske niin nipistelee ja välillä ihan polttelee tuosta nännien kohdalta.

Eilen illalla oli sairaan huono olo, tuntu että pitää mennä huutaan norjaa vessanpöntölle mutta mietin kokoajan niin kauan että nukahdin etten mene kyllä vessaan örkälle, olin syönyt iltapalan, kupin teetä ja kaks paahtoleipää missä oli kurkkua päällä. Mistä voisi johtua nuo oireet? Ovulaatio pitäis olla lauantaina, viimeviikon lopulla oli pientä nipistelyäkin mahassa.

raskaana?

Unohdin mainita että menkat mulla kylläki oli 28.12 ja loppui muistaakseni 1.1.11-2.1.11.. Voisiko silti olla raskaana?? Sain apteekin omaan raskaustestiin muistaakseni päivä jouluaaton jälkeen haamun, en vain jotenki usko että olisin raskaana kun menkatki tuli mutta lukenu olen että menkat voi tulla normaalisti normaalin lailla vaikka olisikin raskaana. Pitääkö paikkansa?

Itselläni tuli vielä yhdet kuukautiset vaikka olin jo raskaana. Eli raskausoireita oli noin kolmen viikon päästä viimeisistä kuukautisista. Olin tullut raskaaksi edellisen kierron loppupuolella. Laskettu aika sitten aikaistui ultrassa parilla viikolla.

Yhteistyössä