voiko tolla s-ryhmän sirukortilla ottaa pelkät bonukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sain nyt tuon sirullisen kortin ja mulle ei ole tolla s-tilillä muuta rahaa kuin no niiden maksamat bonukset. Nyt oisin menossa kauppaan ja siis maksaisin omalla pankkikortilla ostokset ja otan vain bonukset tuolla kortilla, onnistuuko? Vai onko se maksukortti? Jos on niin vaihtoon menee, ei mulloo siellä ikuna rahaa ja menee monimutkaiseksi venkslata tilejen kanssa....

Ei kai sulla enää edes ole muuta S-etukorttia? Jos sirukortti on ainoa S-korttisi, niin eiköhän sillä otetan bonukset. Mulla on pankkikortissa Plussa-kortti ja käteisellä kun maksan, niin käytän pankkikorttia pelkkänä Plussa-korttina.

Kyllä sillä pitäisi pystyä keräämään pelkät bonukset. Minusta ei ole vaikea siirtää rahaa tililtä toiselle, ihan kuin maksaisi jonkun laskun, mutta laittaa omalle toiselle tilille. Sen verran nuuka olen, että maksan s-paikoissa s-kortilla, kun siitä saa 0,5% takaisin. Siirtelen sinne aina lisää rahaa, kun entiset alkaa olla vähissä.

No en tietenkään tarkoittanut että muut kortit lopettaa toiminnan, tarkoitin vain, että jos haluan ottaa sillä pelkät bonukset enkä maksaa, niin onnistuuko se. Mutta hyvä tietää että onnistuu. Eli siis annan s-kortin ja oman pankkikortin, ihan kuin aina ennenkin, vaikka tuossa nyt se maksuominaisuus onkin (mulla siis oli ennen pelkkä "bonuskortti" jollei ole voinut maksaa)

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kato sieltä kaupassa olevalta päätteeltä paljonko sulla on siellä rahaa ja voit nostaa koko summan käteiseksi.

kyse oli bonusten kerryttämisestä sirukortilla.

Eiköhän siihen jo tullut ihan tarpeeksi monta vastausta, tuo oli vastaus hänen seuraavaan kysymykseensä.

Mä aina mennessäni annan samalla sekä S että pankkikortin, ainoa minkä ne kysyy jos en muista henkäistä on että pankki vai luotto (kun mulla on pankkikortissa Master)

Eiköhän tuo ole ihan normaali tapa.

No en tietenkään tarkoittanut että muut kortit lopettaa toiminnan, tarkoitin vain, että jos haluan ottaa sillä pelkät bonukset enkä maksaa, niin onnistuuko se. Mutta hyvä tietää että onnistuu. Eli siis annan s-kortin ja oman pankkikortin, ihan kuin aina ennenkin, vaikka tuossa nyt se maksuominaisuus onkin (mulla siis oli ennen pelkkä "bonuskortti" jollei ole voinut maksaa)

näin.

Juu siis annat sen s-bonuskortin ja sen toisen maksukortin myyjälle.
Tajuu varmaan että siitä s-kortista vaan bonukset ja maksu sitten toisella kortilla.
Tai sit sen s-kortin ja sit käteistä.

Kato sieltä kaupassa olevalta päätteeltä paljonko sulla on siellä rahaa ja voit nostaa koko summan käteiseksi.

Eiköhän siihen jo tullut ihan tarpeeksi monta vastausta, tuo oli vastaus hänen seuraavaan kysymykseensä.

mä en löytäny yhtään kysymystä siihen et mistä näkee s-tilin saldon tms.. kyse oli vaan et pystyykö sirullisella maksukortilla kerryttämään pelkkää bonusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Pankkiautomaatilta.

mitääääähh!?!?!

Jos s-kortissa on visa debit/credit ominaisuus se on myös tavallinen pankkikortti. Silloin pankkiautomaatilta luonnollisesti näkee tilinsä saldon kuten millä muulla pankkikortilla tahansa.

Silloin sillä pystyy maksamaan myös muualla kuin s-toimipaikoissa.

mä en löytäny yhtään kysymystä siihen et mistä näkee s-tilin saldon tms.. kyse oli vaan et pystyykö sirullisella maksukortilla kerryttämään pelkkää bonusta.

No tuon sinä varmaan näit kun ap laittoi että tuli jo vastaus kun omaa kysymystään näpytteli?

Uusimmat

Yhteistyössä