Voiko toistuva päänsärky olla jotain muuta kuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipi

Vieras
kasvain?
En uskalla lääkäriinkään mennä kun pelkään niin paljon että jotain vakavaa löytyy.
Migreeni minulla on todettu mutta lääkkeitä en ole voinut käyttää raskauden+imetyksen vuoksi.
Nyt on melkein joka päivä päänsärkyä, joskus ihan hirveää, oksettaa, huimaa jne. Ja oikeasti itkenkin toisinaan kivusta.

Vai voisiko olla nyt esim. tästä helteestä? Kun sisälläkin 32 astetta lämmintä KOKO ajan. Juon mahd. paljon mutta näinköhän tarpeeksi kun on täysimetyksellä oleva vauva ja itsekin hikoilen aamusta seuraavaan aamuun.

Kannattaa vaan mennä lääkärille. Syy voi olla ihan helppokin hoitaa :)
Kilpirauhaset, ravinto, lihakset, stressi jne. Kannattaa selvittää niin saa apuakin vaivaan.
Mulla johtui kilpirauhasen liiaktoiminnasta. Senkään kanssa ei kannata liikaa leikkiä sillä hoitamattomana voi aiheuttaa srooman.

Hop hop lekurille. Aivokasvaimeen kuuluu yleensä myös näköhäiriöt, tasapainohäiriötä ja vaikka mitä. Ei se välttämättä nyt ole sitä pahinta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kannattaa vaan mennä lääkärille. Syy voi olla ihan helppokin hoitaa :)
Kilpirauhaset, ravinto, lihakset, stressi jne. Kannattaa selvittää niin saa apuakin vaivaan.
Mulla johtui kilpirauhasen liiaktoiminnasta. Senkään kanssa ei kannata liikaa leikkiä sillä hoitamattomana voi aiheuttaa srooman.

Hop hop lekurille. Aivokasvaimeen kuuluu yleensä myös näköhäiriöt, tasapainohäiriötä ja vaikka mitä. Ei se välttämättä nyt ole sitä pahinta.

Minulla on kilpirauhasenvajaatoiminta ja sitä on nyt lääkitty liikaa eli kääntyi liikatoiminnaksi. Lääkitystä vähän nyt vähennetty mutta vasta viikko sitten eli ei varmaan ole ehtinyt vaikuttaa.
Täytyy kai rohkaistua sinne lääkärin pakeille.

Yhteistyössä