Kurahameena kun ulkoilen lasten kanssa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Upeetamahtavaa:Missäs ajattelit käyttää tuota latexunelmahamosta?
Mun mielestä sopis vaikka äidille ristiäisiin.Alkuperäinen kirjoittaja Upeetamahtavaa:Missäs ajattelit käyttää tuota latexunelmahamosta?
Saakelin erotiikantappajatAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mikkä siivoushanskat tolla tädillä on kädessä
No joo´o mut pienetAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan hirvee mut ihan sivuhuomautuksena, että viimeksi kun nähtiin niin sulla kyllä oli tissit??
Seuraavan kerran tulen teille ja buukkaan sut noukkii mut bussiasemalta niin voit vaan miettiä mitä mulla on päälläAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No joo´o mut pienetAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan hirvee mut ihan sivuhuomautuksena, että viimeksi kun nähtiin niin sulla kyllä oli tissit??
Toista kertaa 6vuoden aikana vasta naamani täällä näytin viime viikolla joten taitaa jäädä väliin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Laita kuva tisseistäs niin tiedän sanoa paremmin ja luotettavammin!
Niitä bileitä odotellessaAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Seuraavan kerran tulen teille ja buukkaan sut noukkii mut bussiasemalta niin voit vaan miettiä mitä mulla on päälläAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No joo´o mut pienetAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan hirvee mut ihan sivuhuomautuksena, että viimeksi kun nähtiin niin sulla kyllä oli tissit??
ai tsiisus, tää pitää kyllä joskus taas toteuttaa mut siis kipis, näytä nyt ihmeessä mitä olet ostanut? =)Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Niitä bileitä odotellessaAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Seuraavan kerran tulen teille ja buukkaan sut noukkii mut bussiasemalta niin voit vaan miettiä mitä mulla on päälläAlkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No joo´o mut pienetAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ihan hirvee mut ihan sivuhuomautuksena, että viimeksi kun nähtiin niin sulla kyllä oli tissit??