Voiko testi enää valehdella??

  • Viestiketjun aloittaja töpökkä
  • Ensimmäinen viesti
töpökkä
Kysynpä täältäkin :D .



Mulla nyt ennätys kp42!! Ja eilen negaa ja pari kertaa ennen sitä jo.. |O ..Voiko nyt jo luottaa negaan? Viime viikolla oli hirveesti nippailuja tms. ja painon tunnetta alhaalla, mutta ei enää. Kivaa, jos alkaa just juhannukseksi.. :kieh: ..Tulen tippumaan korkealta ja kovaa..Mitä mä teen, yhyy?
 
Voi luottaa negaan ainakin mun mielestä.Mulla oli kp 78 nega 3 kertaa.
Jos oot juomassa juhannuksena niin testaa viä vaikka juhannusaattona niin saat varman selvyyden.Mutta kyllä mä sanoisin että tolla kp:llä nega on nega.Oli mullakin muka kaikenlaisia nippailuja kun vauvaa yritettiin ja menkat oli myöhässä..Vaikkei plussaa tullutkaan.
 
töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Voi luottaa negaan ainakin mun mielestä.Mulla oli kp 78 nega 3 kertaa.
Jos oot juomassa juhannuksena niin testaa viä vaikka juhannusaattona niin saat varman selvyyden.Mutta kyllä mä sanoisin että tolla kp:llä nega on nega.Oli mullakin muka kaikenlaisia nippailuja kun vauvaa yritettiin ja menkat oli myöhässä..Vaikkei plussaa tullutkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja töpökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Voi luottaa negaan ainakin mun mielestä.Mulla oli kp 78 nega 3 kertaa.
Jos oot juomassa juhannuksena niin testaa viä vaikka juhannusaattona niin saat varman selvyyden.Mutta kyllä mä sanoisin että tolla kp:llä nega on nega.Oli mullakin muka kaikenlaisia nippailuja kun vauvaa yritettiin ja menkat oli myöhässä..Vaikkei plussaa tullutkaan.
Voi.. :LOL: :D
Good for you. B)

Olin se minä jolla oli joskus hankaluuksia tulla raskaaks,vaikka yllättävän pian vauva aikaseks saatiin.Meni 1v 8kk
 

Yhteistyössä