voiko teidän mielestänne pukeutua persoonallisesti, "erottua katukuvasta" jos ostaa vaatteensa H&M:tä tahi Vero Modasta?

itse pidän tyyliäni persoonallisena enkä mieti, mitä muut asiasta pohtivat. kymmenen vuoden takainen "korsetti ja mustat huulet-look on kuitenkin historiaa ja nykyisin HenkkaMaukka on se, mistä ostan ison osan vaatteistani. olen kuitenkin tarkka tyylistäni, tiedän mitä haluan ja usein käykin niin, ettei kaupoista löydy mitään "minun näköistäni B) taannoisella helsingin reissulla näin VeroModassa pitkän, mustan neuletakin hiukan levenevin hihoin ja se oli menoa, olin täysin :p :heart: en yleensä osta vaatetta, joka on vain "ihan kiva". huoh, tajusikohan kukaan mitään sepustuksestani :LOL: "muok" tyylini ei lähde pelkästään vaatteista, vaan esim. alati vaihtuvalla hiusvärillä, tatuoinneilla, erikoisilla/näyttävillä koruilla ja silmälasien värillä (violetit) on iso osa persoonaani =) unelmoin rastoista/pikkuleteistä :heart:
 
Tyyli on muutakin kuin vain se vaate. Kaikki riippuu siitä miten sitä vaatetta päällään kantaa ja miten sitä yhdistelee muihin vaatteisiin. Ja vaatteen koolla on tietty kans se oma merkityksensä.
 
vieras
Joku huippumuodin asiantuntija ja pikkubutiikin omistaja ilmaisi sen kerran jotenkin näin: ketjumyymälät antaa köyhällekin mahdollisuuden pukeutua tyylikkäästi. Ja lisäsi loppuun, että ikävä kyllä.

Minusta oli jotenkin jännä lausunto. Mutta joo, henkkamaukalta löytää kivoja ja jopa persoonallisia vaatteita moneen tyyliin.
 
voisin vielä pistää esimerkiksi tämän halenssin topin, joka miulla nyt on päällä. muuten tavallinen pitkä toppi spagettiolkaimin, mutta helmassa tuollaiset pitsi/tylli röyhelöt. ilman tuota helmaosaa, olisi jäänyt tilaamatta :D vaatteessa kun on sitä jotain, niin se on saatava
 
tavallinen duunari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku huippumuodin asiantuntija ja pikkubutiikin omistaja ilmaisi sen kerran jotenkin näin: ketjumyymälät antaa köyhällekin mahdollisuuden pukeutua tyylikkäästi. Ja lisäsi loppuun, että ikävä kyllä
Joo, kyllä köyhien pitäisi katukuvasta erottua, jotta rikkaat snobit pääsisivät paremmin esille :attn:

;)
 

Yhteistyössä