Voiko tässä tilanteessa enää tehdä mitään?sairaanloisesta mustasukkaisuudesta kyse!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa!!

Vieras
Äitini tapasi reilu vuosi sitten miehen,joka ens alkuun vaikutti kunnolliselta äitini mielestä,me muut "nähtiin heti läpi"...kaikki alkoi puhelimen kyttäämisellä,sähköpostejen lukemisella,haukkui huoraksi,piti liki panttivankinaan,ei päästänyt äitiäni edes vessaan...heitteli sänkyyn,huoraa tuli suusta koko ajan.nyt sitten kaikki kärjistyi viikonloppuna;mies koetti kuristaa äitini,ja etsi puukkoa...tehtiin poliisiasia ja äitini aikoi jättää tämän hullun...mutta mutta,tänään kuulin että onkin miehen mukana viereisessä kaupungissa kaupoissa...hänen piti lähteä vain viemään tavaroita sovittuun paikkaan(oisin lähtenyt mukaan mutta oli pakollinen meno)ja nyt sitten halusikin keskustella miehen kanssa,ja sain sellaisen kuvan että suunnitteli antavansa ehkä vielä mahdollisuuden...VOI V*TTU sanon minä ja muut...mitä me lapset voidaan tehdä???Ihana äitini alkaa heti puolustelemaan miestä,vaikka lupasi jättää sen...Se hullu on kyllä aivopessyt äitini täysin...Tää on ihan hirveetä!!!

Ihan täydellisen samassa tilanteessa ollaan täällä. Paitsi, että äiti meni ja päräytti naimisiin, otti kauheet lainat omiin nimiin ja rakensi äijän kanssa talon. Nyt ei uskalla lähteä kun jäisi puille paljaille. Antaa aina anteeksi. Eikä auta puhe eikä mikään. :(

Tuollaista on olla väkivaltaisessa parisuhteessa :( nainen ei uskalla lähteä. Mun mielestä suorat sanat auttavat ja tuen antaminen lähtemiseen. Jos ne eivät auta, en osaa sanoa, mikä ois parasta :/

teeppä niin että pyydät äitis sun kanssa ulos..
olette teillä,sitten vaikka liikeelle johonkin raflaan syömään yms.
katotte mitä mies tekee.

No meillä ainakin niin, että kun mummi tulee meille vaikka lapsenlapsiaan katsomaan niin tää äijä vetää kauheet kilarit, eikä usko että se on ollut meillä vaan jossain "huoraamassa". Itse kyllä käy ravintoloissa ja valehtelee että on ollut töissä (taskusta löytynyt ravintolan lippu)
Eikä äiti tajua ei.

Se mies asuu eri paikkakunnalla...selvinpäin on kuulemma niin ihana ja tekevä mies,mutta kun viinaa ottaa(sen piti olla absolutisti)niin se alkaa...lapsia ei tarvi auttaa ,kun ne on muuttaneet kuulemma maailmalle,eli lapsenlapsiin ei tarvi olla yhteydessä...(eli siis meihin ja lapsenlapsiin)...nyt just äiti ilmotti et on kohta kotona...mä lähen käyttään sitä hautaustoimistossa valitsemassa arkkua ja kukkalaitteita :) vituttaa ni rankasti...

Käytiin siskoni kans puhumassa järkeä,mutta nyt tuli viesti että mies aikoo mennä terpiaan,jättää viinan yms...ja haluaa tukea miestä...oli tarjonnu oikein lounaan... hohoijaa... oli sanonu äidilleni että poliisikin oli käskenyt sopia asian ja jatkamaan yhdessä oloa...huhuh...sairas ukko...

koita sellasta shokkihoitoa että etsit kuvia tai juttuja sellasista naisista jotka on olleet väkivaltaisessa ja alistavassa suhteessa... lyhyet tunnekuvaukset, ns omakohtainen tarina jostain, uutisia, valokuvia jne... eiköhän pitäs upota kun tajuaa missä itse on mukana. tai sitten pistää sossuun ilmotusta. kato myös valmiiksi tukiasemia läheltä missä vois käydä puhumassa, tai numeroita. anna ainakin nettiosoite ja numero äidilles minne soittaa jos ja kun on valmis ellet muuta

Yhteistyössä