Voiko tämmöset kengät laittaa hautajaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaappeeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eihän noi mitkään huorasaappaat ole (karseat kyllä), mutta hautajaisiin eivät sovi. En tajua, miksei ihmiset osaa pukeutua tilaisuuden vaatimalla tavalla. Ja jos on varaa vain yksiin kenkiin, ehkä kannattais hankkia jotain muuta kuin tuollaiset palikkakengät, jotka on muotia n. viiden minuutin ajan.

Noitten kenkien hinnalla olis saanut kolmet normihintaiset, joten rahasta ei varmaankaan ole kyse.

no, ei ne ole ainoat, mutta ainoat mustat, siistit, hiukan juhlavat, mutta ei mitkään bile kengät, voin toki ostaa toisetkin, esim matalakorkoisemmat jne, mutta olisin mielellään ollut ostamatta uusia kenkiä...

Ei hautajaisiin sovi mennä arkivaatteissakaan, ja ei, en sitten laita noita, kun moni oli sitä mieltä ettei kannara, mutta heräsi kyllä kiinnostus, että mikä juuri noissa kengissä tekee sen ettei ne sovi, koska ne kuitenkin on kaikkea sitä mitä etiketti edellyttää, sis juhlavat siistit ja mustat...? :)

Laita jos haluat.

Mutta mua jäi vaivaaman yks juttu....
Joku tässä ketjussa kutsui noita "huorasaappaiksi" öööö,whaaat? :O
Noi on kaikkea muuta kun "huorasaappaat"
Tosin omasta mielestäni ovat rumat kuin mitkä! Vaikka itse käytän myös kenkiä korkealla korolla,paksulla ja kapealla,mutta siis en ihan tuollaisa kuitenkaan :O
Mutta kaikki tyylillään! Onneksi!

Kömpelön näköiset ja rumat ne ovat. Mutta enpä sitten tiedä miksei niissä voi mennä hautajaisiin, jos niissä nyt yleensä voi mennä aikuinen nainen minnekään.

Jos olet 15 - 19 -vuotias, voit hyvin mennä näillä kengillä hautajaisiin. Nuoret nyt pukeutuu miten sattuu.

Kyllähän tuo nyt vähän vaatteistakin riippuu voiko noita laittaa. Jos tosi pitkä hame tai pitkät housunlahkeet peittää melkein koko kengän niin mitä väliä, mut ihan minihametta nyt tuskin kukaan hautajaisiin ehdoin tahdoin laittaakaan... Sama kai se pitäis olla vaikka olis kontiot jalassa (jos siis todella läheinen ihminen haudataan), mutta kyllä ihmiset ainakin tän palstan mukaan kiinnittää surullisen paljon huomiota epäolennaiseen..

[QUOTE="...";29032106]No jos laitat kuukkeliin hakusanaksi whore shoes, saat tulokseksi aika lailla vastaavaa settiä.[/QUOTE]

Aha :D Google auttaa siis tässäkin, kiitti vinkistä. Osaan välttää myös näitä kenkiä kun tuolla haulla niitä mulle tyrkytti :)
S_E_Adena_Black.jpg

[QUOTE="...";29032106]No jos laitat kuukkeliin hakusanaksi whore shoes, saat tulokseksi aika lailla vastaavaa settiä.[/QUOTE]

Joo ja sit sieltä tulee tollaset kengät osotteella: Net TrendWhore - Shoes
Ja se tietenki tarkottaa että ne on huorakengät? :D No huh huh!

https://www.google.fi/search?q=whore+shoes&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=olFEUvLbBeHj4QTm5IEI#facrc=_&imgdii=_&imgrc=wj6xcitMPfhk-M%3A%3BtuQSxSoEzD9DGM%3Bhttp%253A%252F%252F3.bp.blogspot.com%252F-0p7ZdapxlnY%252FUOw-KFmZEmI%252FAAAAAAAAA34%252F8i5Tp5LA_rM%252Fs320%252F69C38BB1-290D-4E6F-8CEC-1EC7DA369E8F.JPG%3Bhttp%253A%252F%252Fmereyrae.blogspot.com%252F2013_01_01_archive.html%3B320%3B257

[QUOTE="aapee";29032112]no, ei ne ole ainoat, mutta ainoat mustat, siistit, hiukan juhlavat, mutta ei mitkään bile kengät, voin toki ostaa toisetkin, esim matalakorkoisemmat jne, mutta olisin mielellään ollut ostamatta uusia kenkiä...

Ei hautajaisiin sovi mennä arkivaatteissakaan, ja ei, en sitten laita noita, kun moni oli sitä mieltä ettei kannara, mutta heräsi kyllä kiinnostus, että mikä juuri noissa kengissä tekee sen ettei ne sovi, koska ne kuitenkin on kaikkea sitä mitä etiketti edellyttää, sis juhlavat siistit ja mustat...? :)[/QUOTE]

No jos ne kengät on sun mielestä juhlavat ja siistit, niin anna mennä vaan :laugh:

Mä oon sitä mieltä että jos sun täytyy joltain sitä kysyä ja pidempäänkin pohtia että voiko laittaa hautajaisiin, niin jo se kertoo sen että ovat vähän siinä rajalla ja olis varmempaa laittaa jotkin muut kengät. Hautajaiset on kuitenkin hautajaiset, joltain on siis omainen kuollut ja suru on suuri; ei kannata ehdoin tahdoin ottaa riskiä että jonkun mieli pahoittuu vielä lisää surun keskellä. Ja mieln pahoittumisella tarkoitan sitä että joku vähemmän syreva alkaa päivittelemään sukulaisrouvan mauttomia kenkiä, ja se tosissaan vainajan muistoa kunnioittamaan tullut joutuu kuuntelemaan sitä tyhjänpäiväistä valitusta.

Tää on mun mielestä vähän samaa kategoriaa kuin se että laitetaan hautajaisiin liian lyhyt hame, kasa koruja kaulaan ja korviin ja halutaan tuoda esille muodikkuutta pukeutumisessa hautajaisissa. Nuo korot on vaan yksinkertaisesti liian korkeat. Sopivat vapaa-aikaan ja illanviettoon tai mihin muuhun vaan paitsi hautajaisiin.

Ei, ei ja ei, mikäli vainaja ei erikseen ole toivonut vaikka värikästä pukeutumista hautaisiinsa.

Mitä tästä opimme, hautajaisiin ei saa mennä muodikkaasti pukeutuneena? Anna mun kaikki kestää :laugh: Muodikas voi olla hillitystikin ja jos jonkun mielestä noi ap:n kengät on jotenkin prameilevat niin....joo, ne mustat Kuomat on parempi vaihtoehto!

Mitä tästä opimme, hautajaisiin ei saa mennä muodikkaasti pukeutuneena? Anna mun kaikki kestää :laugh: Muodikas voi olla hillitystikin ja jos jonkun mielestä noi ap:n kengät on jotenkin prameilevat niin....joo, ne mustat Kuomat on parempi vaihtoehto!

Tarkoitin kommentillani lähinnä sitä, että se muodikkuuden KOROSTAMINEN ei kuulu hautajaisiin. On olemassa tyylikkäitä ja yksinkertaisia vaihtoehtoja. Ei sinne tarvitse mennä sellaisissa vaatteissa, joissa ei viihdy, mutta on kohteliasta muistaa yksinkertaisuus.

Taitaa nyt pahin juttu noissa kengissä olla se koron korkeus eikä mikään muu. Nuohan on mustat puunvärisellä korolla. Ei mitkään prameilevat, ovat yksinkertaiset ja siistit. Jos korko olisi matala, tekisikö se kengistä vähemmän huorat ja hautajaisiinkin sopivat? Onko oikeesti joillekin niin järkkyä jos jollakin on korkeat korot?

:laugh:

Noista popoista on muodikkuus kaukana.. On sulla tyyli pikkasen hakusessa, voisitko laittaa muutaman linkin sun mielestä muodikkaista vaatteista niin saadaan nauraa lisää.

Yhteistyössä