J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tai tännnnn??;26427499:http://www.lindex.com/fi/lapset/tytoet-86-122-cm/mekot-hameet/6758392/Mekko/?styleId=24394515
mä en laittais valkoista. se on kuitenkin hääparille varattu väri
mä en laittais valkoista. se on kuitenkin hääparille varattu väri
mulla on itsellä kaks pientä poikaa ja häät tulossa kuukauden päästä niin vaikkei lapsi kilpailisi minun kanssa niin silti olisi ikävää jos joku olisi oman tyttönsä pukenut kuin morsiusneidon
mulla on itsellä kaks pientä poikaa ja häät tulossa kuukauden päästä niin vaikkei lapsi kilpailisi minun kanssa niin silti olisi ikävää jos joku olisi oman tyttönsä pukenut kuin morsiusneidon
se pitäisi jokaisen järkevän ihmisen tietää että valkoinen on varattu hääparille![]()
se pitäisi jokaisen järkevän ihmisen tietää että valkoinen on varattu hääparille![]()
jos mulla olis morsiusneitoja niin kyllähän ne kuuluisi siihen
en sanonu missään vaiheessa että etiketti koskis lapsia, kerroin vain miten itse omista häistäni ajattelen![]()
Olethan muistanut kutsuun mainita vieraaksi tulevien lasten pukukoodin...