voiko tämmösen mekon laittaa 3vlle häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaikaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26427561]Mun mielestä tuo sääntö ei päde 3-v:n kohdalla. Tuskin kilpailee morsiamen kanssa :D.

Ja tosi nätti mekko tuo eka. Sen laittaisin lapselle:).[/QUOTE]

mulla on itsellä kaks pientä poikaa ja häät tulossa kuukauden päästä niin vaikkei lapsi kilpailisi minun kanssa niin silti olisi ikävää jos joku olisi oman tyttönsä pukenut kuin morsiusneidon

mulla on itsellä kaks pientä poikaa ja häät tulossa kuukauden päästä niin vaikkei lapsi kilpailisi minun kanssa niin silti olisi ikävää jos joku olisi oman tyttönsä pukenut kuin morsiusneidon

Ai, no niin me ihmiset vaan ajatellaan eri tavalla. Itse en ole koskaan katsonut yhtäkään nätisti puettua lasta häissä sillä silmällä että siinä pukeutumisessa olisi joku häitä pilaava/haittaava pointti.

Ottaisin mekon nro 2. Se on kaunis ja juhlava, mutta materiaali on sellainen, että siitä voi ottaa tarhanpoistoaineella läikkiä pois ja mekkoa voi käyttää muuallakin kuin vain hienoissa juhlissa. Puuvilla rules.

Saivartelua varmaan - mutta morsiusneitojen asut voi olla muunkin väriiä kuin valkoisia...eli pitäiskö aina tarkistaa morsiusneitojen puvun värit ennen kuin vaatettaa lapsen? Jos sattuukin olemaan vaaleanlilat mekot neidoilla ja onneton vieras pukeekin lapsensa lilaan? ;)

[QUOTE="vieras";26427597]Mistäs vieraat voi tietää kuinka morsiusneidot on pukeutuneet? Vai lukeeko sulla sekin kutsussa? "ethän laita lilaa mekkoa, morsiusneidoilleni varattu väri"[/QUOTE]

se pitäisi jokaisen järkevän ihmisen tietää että valkoinen on varattu hääparille :)

[QUOTE="tyyris";26427603]Saivartelua varmaan - mutta morsiusneitojen asut voi olla muunkin väriiä kuin valkoisia...eli pitäiskö aina tarkistaa morsiusneitojen puvun värit ennen kuin vaatettaa lapsen? Jos sattuukin olemaan vaaleanlilat mekot neidoilla ja onneton vieras pukeekin lapsensa lilaan? ;)[/QUOTE]

turhaan hyökkäätte minun kimppuun, kerroin vain oman mielipiteeni

se pitäisi jokaisen järkevän ihmisen tietää että valkoinen on varattu hääparille :)

Kuten nyt hyvin näet todellakin vain sinun mielipide. Järkevät toki tietävät että aikuinen nainen ei puekudu kokovalkoiseen asuun. Mutta tuo ei nyt oikeasti päde lapsiin - etiketti ei sellaista tunne.

Toivon ihania häitä - äläkä pahastu jos joku lapsi on puettu samoihin väreihin kun sinun morsiustytöt.

[QUOTE="tyyris";26427639]Kuten nyt hyvin näet todellakin vain sinun mielipide. Järkevät toki tietävät että aikuinen nainen ei puekudu kokovalkoiseen asuun. Mutta tuo ei nyt oikeasti päde lapsiin - etiketti ei sellaista tunne.

Toivon ihania häitä - äläkä pahastu jos joku lapsi on puettu samoihin väreihin kun sinun morsiustytöt.[/QUOTE]

en sanonu missään vaiheessa että etiketti koskis lapsia, kerroin vain miten itse omista häistäni ajattelen :D

Yhteistyössä