Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:niin sirommista itsekin tykkäisin, mutta nuo on nyt ainoat millä näillä jääkeleillä pysyn pystyssä, mutta mietin mitä noiden kanssa laitan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Hameen kanssa ei missään nimessä. Liian massiiviset, jos hameen kanssa meinaa, niin sitten pitäisi olla sirommat kengät.
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Hameen kanssa ei missään nimessä. Liian massiiviset, jos hameen kanssa meinaa, niin sitten pitäisi olla sirommat kengät.
Housujen (farkkujen) kanssa sopii kyllä.
Itse en laittaisi, koska en pidä ko. kengistä. (Suosin siroja ja joissa on selkeä piikkikorko, ei siis kiilaa.)
Mutta jos pitäisin noista kengistä, niin sitten laittaisin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Hameen kanssa ei missään nimessä. Liian massiiviset, jos hameen kanssa meinaa, niin sitten pitäisi olla sirommat kengät.
No ei kait koko asun tarvitse olla mikään naisellisuuden huipentuma vaikka hame oliskin päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Hameen kanssa ei missään nimessä. Liian massiiviset, jos hameen kanssa meinaa, niin sitten pitäisi olla sirommat kengät.
Housujen (farkkujen) kanssa sopii kyllä.
Itse en laittaisi, koska en pidä ko. kengistä. (Suosin siroja ja joissa on selkeä piikkikorko, ei siis kiilaa.)
Mutta jos pitäisin noista kengistä, niin sitten laittaisin.![]()
No pah. Hameita on erilaisia. Jos laittaa naisellisen hameen ja jotkut ohuet kiiltävät sukkikset niin ei ne sillon tietenkään sovi, mutta jos on hieman arkisempi hame ja paksut sukkikset niin se on ihan erinäköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:juu oon lähdössä likkaporukalla juhliin omia synttäreitä
ei mitään biletystä ja blingblingiä, et ihan rennosti saunomaan ja tohon paikalliseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:juu oon lähdössä likkaporukalla juhliin omia synttäreitä
ei mitään biletystä ja blingblingiä, et ihan rennosti saunomaan ja tohon paikalliseen![]()
Paljon onnea! :flower: