voiko tällaiset saappaat laittaa hameen kanssa tai punttien päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
en tajua mikä asetus tuolla kamerassa mättää, noi kengät on nimittäin just lankattu ja aivan kiiltävät ja mustat ja kuitenkin kuvassa ne näyttää ihan likasilta ja nuhjusilta :/
mut on siis oikeesti tosi siistit!!

laittaisitko? =)

Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
niin sirommista itsekin tykkäisin, mutta nuo on nyt ainoat millä näillä jääkeleillä pysyn pystyssä, mutta mietin mitä noiden kanssa laitan... :)

No jos laitat hameen niin pistä jotkut paksut kuviosukkikset jos löytyy. Jos meinaat laittaa farkkujen punttien päälle, niin kato etteivät jää kauheen löysäksi nuo varret, se näyttää hölmöltä. Mutta jos istuvat siihen hyvin niin anna palaa :)

Hameen kanssa ei missään nimessä. Liian massiiviset, jos hameen kanssa meinaa, niin sitten pitäisi olla sirommat kengät.
Housujen (farkkujen) kanssa sopii kyllä.

Itse en laittaisi, koska en pidä ko. kengistä. (Suosin siroja ja joissa on selkeä piikkikorko, ei siis kiilaa.)
Mutta jos pitäisin noista kengistä, niin sitten laittaisin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Hameen kanssa ei missään nimessä. Liian massiiviset, jos hameen kanssa meinaa, niin sitten pitäisi olla sirommat kengät.

No ei kait koko asun tarvitse olla mikään naisellisuuden huipentuma vaikka hame oliskin päällä :o

Itse en laittaisi, koska en pidä ko. kengistä. (Suosin siroja ja joissa on selkeä piikkikorko, ei siis kiilaa.)

No pah. Hameita on erilaisia. Jos laittaa naisellisen hameen ja jotkut ohuet kiiltävät sukkikset niin ei ne sillon tietenkään sovi, mutta jos on hieman arkisempi hame ja paksut sukkikset niin se on ihan erinäköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:

No ei kait koko asun tarvitse olla mikään naisellisuuden huipentuma vaikka hame oliskin päällä :o

Mielipiteitä ja tyylitajuja on monia, muistat kai sen?
Ja kuka tässä on naisellisuuden huipentumasta puhunutkaan?
Minun tyylitajuuni ei sovi massiiviset saappaat hameen kanssa, sitä en pyytele anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No pah. Hameita on erilaisia. Jos laittaa naisellisen hameen ja jotkut ohuet kiiltävät sukkikset niin ei ne sillon tietenkään sovi, mutta jos on hieman arkisempi hame ja paksut sukkikset niin se on ihan erinäköistä.

Ei tarvitse laittaa edes kiiltäviä sukkahousuja, jotta massiiiviset saappaat ovat hameen kanssa minun silmissäni hieman ontuva kokonaisuus. Sukkiksilla ei ole mitään tekemistä tässä kokonaisuudessa, vaan massiivisten saappaiden ja hameen ristiriidalla. Toki paljon riippuu myös hameesta: jos hame on jokin maiharityylinen (mikä lie oikealta nimitykseltään, ehkä joku saa kiinni pointistani) sen kanssa ei puolestaan sirot saappaat sovi - tarvitaan noita massiivisempia. Paljon on kiinni ylipäätään kokonaisuudesta ja henkilön omasta tyylistä sekä siitä, kuinka vaatteensa kantaa. =)

Tai sit jos väkisin sen hameen haluaa laittaa ( :D ), niin lyhyt minari ja paksut sukkikset toimisivat
noiden(kin) saappaiden kanssa.

Mut suosittelisin silti farkkuja noiden seuraksi. (Tulikohan mun mielipide jo tarpeeksi selväksi... :D :D )

mä en tosiaan osaa kävellä korkokengillä ollenkaan :D mulla on kaikki kengät matalia :D

mutta siis hame olis farkkuhame pituudeltaan niin et helman ja kengän varren väliin jää 10cm.

siis mä en tajua tota mun kameraa, sain kuvat otettua, mut ne on kaikki ihan väärän värisiä!! mun mustat sukkahousut näyttää harmailta ja harmaat farkut ihan likasilta... :x

mulla ei oikein ole sellasia siistejä farkkuja joiden puntit mahtuis varren päälle.

noi varret tiukat, ei mitkää lörpöt pussit.

mut en nyt taida laittaa niitä kuvia kun niistä saa ihan vääristyneen kuvan :(

Yhteistyössä