Voiko tälläisessä rikosilmoituksessa "voittaa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EiKivaJuttu :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ulla";28322792]ei se vaan noin toimi. Onneksi! Eiks meillä just ollu tää erika-esimerkki, että vanhemmat voi tosiaan olla sairaita tappajia. Niin että kannattaa olla nöyrä ja vastata suoraan, jos joku epäilee. Joku ilmoituksenteko ei hyövää mitää. Kunnianlooukkaukseen tai perättömään ilmiantoon on Suomessa huikea rima![/QUOTE]

Rima on niinkin huikealla kuin aiheeton lastensuojeluilmoitus :)

Mä en tiedä mitä ns provoja siellä on. Mutta jos ap on yhtään tosissaan niin voin kertoa, että älä ryhdy toimenpiteisiin. Täytyy muistaa, että meidänkin yhteiskunnassa ideaaliperhe on ydinperhe. Jos olet yh, olet jo lähtökohtaisesti altavastaaja. Ei kannata ryppyillä. Paitsi jos et niin välitä että lapses otetaan väliaikaisesti huostaan kun sä tappelet.. Jos päädyt jälkimmäiseen, niin saat kyl täältä tappelukaverin:;

[QUOTE="ulla";28322792]ei se vaan noin toimi. Onneksi! Eiks meillä just ollu tää erika-esimerkki, että vanhemmat voi tosiaan olla sairaita tappajia. Niin että kannattaa olla nöyrä ja vastata suoraan, jos joku epäilee. Joku ilmoituksenteko ei hyövää mitää. Kunnianlooukkaukseen tai perättömään ilmiantoon on Suomessa huikea rima![/QUOTE]

Kyllä se vaan toimii, aiheettomasta lastensuojeluilmoituksesta joutuu käräjille, ja köyhtyy muutaman tonnin.;) Tälläkin palstalla on yksi, joka on tälläisen jutun käräjillä voittanut!:)
Kyllä minä ainakin marssisin suoraan poliisilaitokselle ilmoitusta tekemään, jos joku meidän perheestä aiheettoman ilmoituksen tekisi!

Jos lastensuojeluilmoitus on tehty tarkoituksellisesti valehdellen (oikeasti, ei ole kyse hyvää hyvyyttään tehdystä ls-ilmoituksesta, jos väittää nähneensä äidin päihtyneenä lapsen kanssa ja oikeasti äiti on tehnyt päivän kevätsiivousta ja lapsi on mummolassa). Kyllä tuossa tapauksessa tekisin rikosilmoituksen minäkin. Ja "ulla" tosiaan pelottelee ihan syyttä suotta, syystä tai toisesta.

Tehdkää ihmeessä poliisi-ilmoituksia. Ihmettelen, mikä intressi mulla ois kertoa parempaa tietoa vastaan. Lastensuojelu on meidän yhteiskunnassa tosi korkealle priorisoitu ja se on hyvä juttu - itse asiassa huolestuttaa, että täällä yks sun toinen ei sitä taida tietää/kunnioittaa. Teidän puolustusmekanismeja kuunneltuani olen tullut vähän siihen tulokseen, että taittaa aiheesta ollut tää ekakin eli ap:n ilmoitus. Ja teillä taitaa moisia uhkia roikkua kasapäin?

[QUOTE="ulla";28322829]Mä en tiedä mitä ns provoja siellä on. Mutta jos ap on yhtään tosissaan niin voin kertoa, että älä ryhdy toimenpiteisiin. Täytyy muistaa, että meidänkin yhteiskunnassa ideaaliperhe on ydinperhe. Jos olet yh, olet jo lähtökohtaisesti altavastaaja. Ei kannata ryppyillä. Paitsi jos et niin välitä että lapses otetaan väliaikaisesti huostaan kun sä tappelet.. Jos päädyt jälkimmäiseen, niin saat kyl täältä tappelukaverin:;[/QUOTE]

Nyt täytyy kyllä sanoa, et sä "ulla" suollat uskomatonta paskaa näppikseltäsi, ihan mielenkiinnosta pakko kysyä monta aiheetonta lastensuojeluilmoitusta olet jo tehnyt? Ja nyt sitten vähän "pelottaa"?;)

Mikää teitä pelottaa? Taidatte kaikki kiduttaa lapsianne kellarissa? Mitä pelottavaa lastensuojeluilmoituksessa on, jos se on perätön? Ei taivas, kohdelkaa lapsianne oikein. Älkääkä tyhmät luulko, että täällä käydään lakia niinkuihn amerikassa:D

[QUOTE="ulla";28322907]Mikää teitä pelottaa? Taidatte kaikki kiduttaa lapsianne kellarissa? Mitä pelottavaa lastensuojeluilmoituksessa on, jos se on perätön? Ei taivas, kohdelkaa lapsianne oikein. Älkääkä tyhmät luulko, että täällä käydään lakia niinkuihn amerikassa:D[/QUOTE]

Huomaa khhhhirjoitushhvirheistä että on otettu naista vahvempaa. :D :D

[QUOTE="vieras";28322647]Aplla on nyt pysyvä merkinta sossun rekisterissä. Mikään rikosilmoitus tai siviilikanne ei poista sitä.[/QUOTE]

Ei poista ei, mutta eipä sillä ole mitään merkitystäkään, vaikka siellä se merkintä onkin.

Yhteistyössä