Voiko tällainen vuoto liittyä raskauteen? (ällövaroitus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Olen käyttänyt ehkäisyrengasta kesken menneen raskauden takia tehdyn tyhjennyksen jälkeen kahden kierron ajan. Edelliset kuukautiset tulivat ihan normaalisti. Otin eilen renkaan pois. Tänään aamulla tuli pieni vuoto, erikoisen värinen (kellertävän ja tummanruskean sekainen) ja limainen... Sen jälkeen vuoto on täysin loppunut. Mulla ei oo ikinä ollut tällaista vuotoa, ja olen nyt peräkkäin käynyt läpi kaksi keskenmenoa, yksi onnistunut raskaus ennen näitä. Mietin vaan, että onkohan tuo rengas voinut pettää ja olisin tullut raskaaksi :/ Onko siis jollakin tullut tällainen ihmeellinen limavuoto merkkinä raskauden alkamisesta?

Oisko limakalvot ärtyneet e-renkaasta ja aiheittanu pinnan rikkoutumista ja siitä vuotoa? Veri sekoittuessa valkovuotoon voi kellertää. Toki renkaan pettäminen on mahdollista ja kyseessä esim. kiinnittymisvuotoa. Nää vain ehdotuksia, testaamalla se mahdollinen raskaus selviää.

Argh en haluu edes ostaa testiä... Se olis nyt ihan liikaa jos olisin taas raskaana :( Mutta se vuoto ei ollut vain keltasta vaan semmosta veren sekasta jotain ihmeellistä... En tiedä.. Huoooooooooooooooooh!

Niin kai se voi sitäkin olla.. Tosin mulla on tähän saakka aina alkanut menkat renkaan pois ottamisen jälkeen seuraavana päivänä... Vaan eipä kuulu enää mitään tuon tuhrun jälkeen :/ Stressaavaa.

[QUOTE="aapee";26783912]Argh en haluu edes ostaa testiä... Se olis nyt ihan liikaa jos olisin taas raskaana :( Mutta se vuoto ei ollut vain keltasta vaan semmosta veren sekasta jotain ihmeellistä... En tiedä.. Huoooooooooooooooooh![/QUOTE]
Miksi et hae sterilisaatiota? Jäävät raskaus huolet...

[QUOTE="Minä";26784125]Miksi et hae sterilisaatiota? Jäävät raskaus huolet...[/QUOTE]

Haluamme toisen lapsen, muttei nyt tähän keskenmenojen perään.. Alkuvuosi on mennyt noiden keskenmenojen kanssa naisten polilla kituen, enkä saisi edes tulla vielä raskaaksi senkään takia, kun tyhjennyksestä on niin vähän aikaa.

Yhteistyössä