Voiko tällainen tilanne enää kehittyä suhteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "love"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"love"

Vieras
No siis tilanne on, että olen jo melkein vuoden ollut totaalisen ihastunut erääseen mieheen, jota näen arkisissa merkeissä useasti viikossa. Hän tietää tunteistani varsin hyvin. Ollaan siis molemmat ihan vapaita ihmisiä. Hän on selkeästi minusta kiinnostunut kyllä, mutta tilanne ei ole edennyt oikein mihinkään. Hän on sanonut, ettei ole vielä valmis, mutta kuitenkin on antanut ymmärtää että haluaisi aloittaa vakavan suhteen jonkun kanssa. Olen antanut asian olla, enkä mitenkään erityisemmin tivannut asiaa, että haluaako minusta mitään vaiko ei. Välillä kaksin kun ollaan, saattaa halata ja suukottaa poskelle, flirttailee avoimesti kanssani jne. Soittaa minulle melkein päivittäin. En oikeasti tiedä mitä pitäisi ajatella. Olenko hänelle joku varanainen, jos ei parempaa tule vastaan vai mitä ihmettä miehen päässä oikein liikkuu?

Pitää sua vaan varalla sopivampaa odotellessa. Varsinkin jos ei edes seksi kiinnosta niin voit kyllä heittää hyvästit ajatukselle suhteesta. Mies vaan nauttii sun ihailusta nyt.

Olet varanainen. Siun mahdollisuutesi ovat nyt sen varassa, että mitään oikeasti kiinnostavaa ei satu miehellä tulemaan vastaan. Jos se mies saa riittävästi irtopanoja baarista, niin sillä on aikaa odotella. Jos ei saa, niin päätös jompaan kumpaan suuntaan tulee nopeammin.

[QUOTE="hans";29985158]Olet varanainen. Siun mahdollisuutesi ovat nyt sen varassa, että mitään oikeasti kiinnostavaa ei satu miehellä tulemaan vastaan. Jos se mies saa riittävästi irtopanoja baarista, niin sillä on aikaa odotella. Jos ei saa, niin päätös jompaan kumpaan suuntaan tulee nopeammin.[/QUOTE]

Mitkä mahdollisuudet ne tuollaiset on? Tosimies puree tunnelin alppien läpi, jos se edistää hänen pääsyään naisen luo. Jos siis mies on kiinnostunut.

No mulla oli tuollainenolla vai eikö olla-mies muutaman vuoden. Olin toivottoman rakastunut häneen ja taisin joskus puhuakin sen suuntaista. Hän oli sitä mieltä ettei pysty sitoutumaan kun on sellainen kulkuriluonne (hah). Olin tuolloin pienen lapsen yksinhuoltaja ja kotona lapsen kanssa hoitovapaalla sekä myös työttömänä. Nyt olen valmistumassa ammattiin ja mulla on työpaikka odottamassa josta maksettava palkkakin on ok. Yhtäkkiä tämä mies onkin kovin halukas seurustelemaan. Puhuu kuin ka olisi mukavaa ostaa omakotitalo ja kuinka kaksi työssäkäyvää ihmistä voisivat viettää taloudellisesti ihan mukavaa elämää.

Omat tunteeni ovat oikeastaan jo laimentuneet. Pari vuotta sitten mies puhui vielä että ostaisi omakotitalon ja ehdotti että tulisin asumaan siihen hänen kanssaan, maksaen vuokraa tietenkin ja erillisellä vuokrasopimuksella. En oikein usko että miehen tunteet ovat aitoja, haluaa vain itselleen kalsarinpesijän ja jonkun joka maksaa puolet talolainasta...plääh.

Tulipa itsekeskeinen tiulitys. Halusin sanoa että mieti onko kyse siitä että mies odottaa että muuttuisit jotenkin. Tai että tulisi joku vielä parempi nurkan takaa eteen.

Yhteistyössä