Voiko tätä pussilakanaa kutsua laadukkaaksi? Ikean pussilakana

  • Viestiketjun aloittaja Pussit vaihtoon
  • Ensimmäinen viesti
La Paset
Laadusta voidaan olla montaa mieltä. Meille riitti yhdet pehmeät ja kammatut Ikean pussilakanat. Meillä pidetään enemmän hyvin tiiviistä puuvillakankaasta valmistetuista lakanoista. Ne ovat pölyämättömiä, viileitä ja eivät rypisty heti yhdessä yössä.
Hinta kertoo monasti laadusta.
 
"vieras"
Laadusta voidaan olla montaa mieltä. Meille riitti yhdet pehmeät ja kammatut Ikean pussilakanat. Meillä pidetään enemmän hyvin tiiviistä puuvillakankaasta valmistetuista lakanoista. Ne ovat pölyämättömiä, viileitä ja eivät rypisty heti yhdessä yössä.
Hinta kertoo monasti laadusta.
Peesi. Elämäni huonoimmat lakanat olen ostanut Ikeasta. Liian pehmeää, jotenkin löysäkudoksista puuvillaa, joka kerää lisäksi kaiken pölyn. Se pöly ei lähde pesussakaan - ja kun erehdyin vielä ostamaan tumman violetit aluslakanat, niin ne on oikeestaan käyttökelvottomia. Niin törkeän näköisiä ovat pölyinensä :(

En erehdy toista kertaa. Enkä huolisi edes ilmaiseksi.
 
30ri30ri
Tottakai Ikeassa on laadukkaita lakanoita! Ja TODELLA pehmeitä ja kauniita.
KAIKKI lakanat ovat erilaisia, kuten kankaat ja materiaalit yleensäkin.
Joten talipäät jotka haukutte jonkun KAUPAN lakanoita, ette taida edes tietää mitään eri kankaista......
Ennen kuin ostatte lakanoita, ottakaa selvää MILLAISESTA materiaalista tykkäätte, tykkäättekö kreppikankaasta jotai ei tarvii silittää (ja joka on ainakin minun ihoani vasten ihan liian karheaa), riittääkö teille peruspuuvilla, vai kaipaatteko puuvillasatiinia tai kammattua puuvillaa, tms.. Itse tykkään lakanoista jotka ovat todella pehmeät, Ikean pehmeimmät lakanat ovat esim:
EMELINA ROS, kammattua puuvillaa
GÄSPA, satiinikudottua puuvillaa
noi on mun omat Ikea-suosikit!
 
"vieras"
Meillä on yhteensä neljät lakanat Ikeasta ja anoppilassa olen myös kokeillut muutamia. Ikeasta on tullut ostettua sekä ne surkeimmat lakanat ikinä, että myöskin tosi laadukkaat. Eli riippuu ihan lakanoista ovatko hyvät. Pitäisi päästä tunustelemaan kangasta ennen kuin voi sanoa mitään, hinta ei kerro laadusta mitään, tai oikeastaan pitäisi ensin pestä ne kertaalleen, ikean lakanoissa kun on usein tosi paljon tärkkiä ja tuntuvat ekan pesun jälkeen ihan erilaisilta.
 
[QUOTE="vieras";27180040]Ikeasta löytyy näitä inhottavia pussilakanoita joissa ei ole käsiaukkoja yläreunassa.[/QUOTE]

Tämä ärsyttää muakin. Muuten ihan hyvät, mutta peiton saaminen pussilakanan sisään kävisi helpommin käsiaukkojen avulla.
 
"Anne"
Meillä on Ikean halvimmat lakanat tuplatäkkiin varmaankin, ja ollaan oltu supertyytyväisiä. Maksoi alle 20€ ja verrattuna joihinkin Anttilasta tilattuihin Annon 50€:n lakanoihin on olleet todella laadukkaat. Eivät ole kulahtaneet pesussa, eivät haalistuneet, eivät revenneet jne.
 

Yhteistyössä