Voiko tätä enää korjata?

• Viestiketjun aloittaja Loppuunajettu paskiainen
  • Ensimmäinen viesti
päivien viemää
Alkuperäinen kirjoittaja Loppuunajettu paskiainen:
Sanoin että tekisi mieli kiskoa hiuksista ja heittää seinään. Sanoin että jompi kumpi meistä lähtee, en kestä häntä enää.

Sanoitko tosiaankin noin.
Tiedätkö 4 vuotias muistaa lopun iäin mitä sinä hänelle kerroit.
Tuonlaiset jäävät mieleen,voi jopa saada traumoja tuosta myöhemmin.
Eikä muista sinua aikuisemmalla iällä kovinkaan hyvällä.

Kokenut!!

Alkuperäinen kirjoittaja hjyvä:
ihan mahdoton sun muksu suorastaan kohtuuton 4v. Ei sussa mitään vikaa ole, ei. Noin kuuluukin 4vuotiaita kouluttaa. Hjyvä.
Mä todella toivon, että naapurisi tekee susta ls-ilmoituksen. Lapsesi oikeus on viettää rakastava lapsuus, jos ei sinulta sitä löydy joltain muulta KYLLÄ!

Mun lapsi esim. oli aika mahdoton 4.v,oli sitä 5.v, oli 6.v ja on väliin nyt 7.v edelleen.
Minusta ON ihan inhimillistä väsyä ja huutaakin, siinä mitään ls-ilmoituksia tehdä.

Kuten sanoin: kylmä ja kykenemätön vanhempi EI edes tunne sanoistaan/teoistaan syyllisyyttä. Ja näitäkin kylmiä on maailma pullollaan.

Ap
Kiitos tammikuu ja kaikki muutkin! Ehkä meillä on vielä toivoa. Mun täytyy nyt vaan muuttaa asioita. Mulla on niin kova migreeni etten pysty enää kirjoittaa. Toivotaan parempaa huomista!

Toivottavasti teillä tulee paremmat ajat pian! :hug:
"Ei haukku haavaa tee" -muista se.
Vaikka ei "raivari" ole koskaan oikein lasta kohtaan, on ymmärrettävää, että joskus tulee ylilyöntejä. Se, kenellä ei tule, niin hyvä heille. Kaikki eivät siihen pysty mutta oikea suunta on huomata omassa käytöksessä parannettavaa!

Yritä kertoa lapselle hänen "kielellään" että äiti oli vähän väsynyt, ettei äiti tarkoittanut. Hämmästyttävän usein lapsetkin ymmärtävät asioita. Aikuiset vain ajattelevat ettei, mutta omani on yllättänyt minut kypsyydellään useinkin!
Kyllä hän anteeksi antaa, varmasti =)

Yritä ottaa omaa aikaa ja käy vaikka jossain hemmotteluhoidossa kotihoitolassa, vaikka, jos vain pystyt. Käy kävelyllä tai katso leffa. Pienikin irtiotto auttaa.
Jaksamisia sinulle :hug:

Yhteistyössä