hei taas ketjuun,
kiva että ootte jatkaneet juttua, nostelin yöllä ketjua.
tuo musta kotelomekko näyttäisi istuvan, ja tunnet olosi siinä hyväksi, se on mielestäni paras tähän mennessä.
pois lukien tuo kakkosvaihtoehto josta kysyit onko arkinen, kun ei siitä saa selvää niin en tiedä onko liian arkinen.
mustan jälkeen yksivärinen harmaa-kuva: näyttää trikoomekolta = jos, niin älä sitä nyt ainakaan laita
on melkein jo arki-rantamekko-akselilta, siis minun mielestäni.
Musta kotelomekkosi on kuitenkin asiallisen juhlava verrattuna muihin.
Jos se toinen, epäselvä kuva, ei ole trikoota, niin voi olla ihan ok. Siitä saa asusteilla arkisuuden kyllä pois, jne.
Kesäaikaan sopii kyllä kaikki materiaalit (melkein ainakin) mutta kun tuo yksivärinen harmaa näyttää kuvassakin, että siinä oikein korostuu se trikoo - jos tästä nyt tajuaa mitä ajan takaa. Eli nyt halua jyrätä, joskushan se ei näy yhtään kauas, mitä kangasta mekko on, ja asusteet sitten tuovat lisänsä, esimerkiksi asusteiden kiilto voi olla hyvä lisä noissa tapauksissa .
Niin tuo "juu" nimimerkki = ei voi tietää millainen mekkosi oli...mutta tuo ap n pitkä mekko sillä tavalla juhlava malli_ siinä on erityisiä hörsellyksiä, kuin punaiselle matolle valmis-tyyliä.
että jos mekkosi on ollut aika yksinkertaista mallia niin varmaan ok. Asusteilla kyllä itse poistaisin sen pelätyn "kokomusta" efektin.
Itse olin kesähäissä, joissa yhdellä vieraalla oli melkein nilkkapituinen, alaosa vain, keveä, aika suurikuvioinen ja värikäs, kukkakuviota, aika vahvojakin värejä, mutta vaalealla pohjalla tms, kokonaan ilman mustaa jokatap.
se oli mielestäni juuri sopiva kesähäisin. Eikä tullut mieleen mtn uimarantaefektiä.
Mutta ei ole hyvä että tulee mielleyhtymiä jhn elloksen rantamekkoon, niin kuin tuosta ap n harmaasta "trikoo"? jutusta minulle tulee ainakin ...
jos mekon kantaja on kovin nuori, silloin on ok varmaan sellainenkin.