Voiko tää lantiokipu ja ajoittainen paha olo olla merkki raskaudesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Mulla on eteenkin makuullaan kovia lantiokipuja tai semmosta polttoa, josta tulee hieman paha olo ja päivisin painoa alamahassa ja ajoittaista pahaa oloa. Niukat menkat on tullut. Tietääkö kukaan?
 

Yhteistyössä