Voiko tää aivan tajuton väsymys johtua siitä, etten ole juonut tänään yhtään kahvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
Tää on jotain järkyttävää, meinasin nukahtaa töissäkin monta kertaa. Olen varmaan viistoista vuotta juonut päivittäin kahvia, vähintään aamuisin. Tänään en yhtään, kun musta otetaan sellaisia verikokeita joihin ei saa juoda kahvia neljään päivään.

Mua alkaa jo pelottamaan, että mulla on joku syöpä tai jotain. Tää väsymys on jotain ihan hirveää. Ja siis oon mä ollut jo pitemmän aikaa väsynyt, voisin nukkua 24/7, mutta tän päivän kaltaista ei ole vielä ollut. Oikeasti säpsähdin töissä useemman kerran siihen, että olin nukahtamassa :(

Mä olin viikon juomatta kahvia, kun olin kipeenä (flunssa) ja voin sanoa, että viikon jälkeen pakotin itseni juomaan kahvia, vaikka vieläkään se ei olisi maistunut. Niin järkyttävä väsymys koko viikon, että nukahdin joka päivä sohvalle klo 12, nukuin pari h ja klo 21 menin taas nukkumaan, nukuin 12h... Ja taas seuraavana päivänä nukahin väkisin klo 12. >: (

En tiedä, voiko olla kahvin syytä. Mullakin väsyttää aivan sairaasti koko ajan, ei vaan jaksa tehdä yhtään mitään. Mulla syövän pelko on tosin ihan aiheellinen.

Mä juon aamulla jo vähintään pannullisen,sitten töihin mennessä ostan pari kuppia mukaan,samaten muutaman tölkin energia juomaa,suklaapatukoita ja buranaa
sillä jaksaakin jo sitten ruokatuntiin asti jolloin saan ruokalan tytöiltä termoksen mukaan.sillä jaksan iltaan saakka jolloin töistä menen kahvilaan ottamaan muutaman espresson.lopun iltaa juonkin kotona kahvia
jaloviinan kera.lisäksi tietenkin poltan 2askia norttia päivässä.

Yhteistyössä