Voiko supistella vaikka ei ole raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laura

Vieras
Olen kolmen lapsen äiti, kierukka ollut pari vuotta. Ja nyt on tämän illan ikään kuin supistellut aika tasaisen väliajoin.
Aloin jo aattelee että jos olen raskaana tietämättä. Olen kyllä lihonut viime aikoina, entiset housut ei mene enää kiinni, väsyttää ja mielialat heittelee.

Voiko olla jotain muuta syytä miksi tuntuu kuin supistelisi, kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
no ei sekää kyl sit kai?oo normaalia?!!mee nyt hyvä ihminen ens tilas ostaa testi ja sit varaat aikaa lekuril!

Kyllä tuo menkkojen pois jäänti hormoonikierukassa on ihan normaalia, sanoisinko että epänormaalimpaa olis jos ne jatkuis vielä kauankin sen laiton jälkeen (en tunne ketään jolla olis jatkunut) mutta tuo supistelu..

Miksei voisi, mulla välillä jopa joku potkii mahassa vaikken raskaana olekkaan :) No, lienee jotain ilmavaivaa tms kuitenkin :ashamed: mutta ihan tuntuu siltä kun pieni jalka siellä potkisi :D

mä eilen illalla vaikeroin sohvalla ja mutisin ukolle, et jos olisin raskaana niin jo juoksisin sairaalaan kun supistelee niin paljon... En oikeesti tiedä mitä se oli. Ei voinut olla menkkakipuja ja tuli ikäänkuin ponnistamisen tarve.... Ollut jo muutaman kerran kuopuksen syntymän jälkeen. EIKÄ OLE MITÄÄN UMMETUSTA!

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
mä eilen illalla vaikeroin sohvalla ja mutisin ukolle, et jos olisin raskaana niin jo juoksisin sairaalaan kun supistelee niin paljon... En oikeesti tiedä mitä se oli. Ei voinut olla menkkakipuja ja tuli ikäänkuin ponnistamisen tarve.... Ollut jo muutaman kerran kuopuksen syntymän jälkeen. EIKÄ OLE MITÄÄN UMMETUSTA!

No EHKÄ olisi aihetta tässä sulla nyt mennä lääkärin vastaanotolle?

Yhteistyössä