Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos vastauksista tähän astisista. Tarkoitin sitä, että eikö kukaan pysty sanomaan suoraan, jos hakee vain mu...aa tai bileseuraa että ei ole vakituisemmasta suhteesta kiinnostunutkaan.
Minä olen 46v, vastuuntuntoinen aikuinen, pienen lapsen äiti.
Jos mä aloitan seurustelun niin mä aloitan sen vain ja ainoastaan tarkoituksella pidemmän päälle. Mutta koska mä olen se aikuinen, tiedän mitä maailma voi tuoda tullessaan ja että ensivaikutelma ei aina ole se oikea.
Se että mies parin viikon jälkeen kyselee suhteen tulevaisuudesta on totaalisen ennenaikaista ja äärimmäisen ahdistavaa.
Aikuisilla ihmisillä on jo omat "kotkotuksensa" eikä iästä huolimatta mihinkään ole kiire. Miksi siis tällaisia keskusteluja pitäisi edes käydä tuossa vaiheessa. Ei, minä en halua heti muuttaa yhteen, ei minä en halua riippakiveä jonka ainoa toive on löytää kumppani joka on aina läsnä.
Minä haluan kahden aikuisen ihmisen suhteen jossa molemmilla on riittävästi itsetuntoa katsella rauhassa.
Ei se suhteesta keskustelemattomuus aina tarkoita vain bileseuran tai muun lyhytaikaisen suhteen etsimistä vaan ihan rauhallista etenemistä.