Voiko suhde toimia jos toinen haluaa naimisiin ja toinen ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 16 vuotta, niistä kihloissa 15 v. Lapsia 2. Minä tietenkin haluaisin naimisiin, mies ei... kuulemma rakastamiseen ei tarvita naimisiin menoa...

Muuten asiat enemmän kuin hyvin, mutta miten pääsisin sinuiksi tämän asian kanssa...... Totuushan on että toisen pakottamisella naimisiin ei tule asiat sen onnelisemmaksi, joten sitähän ei voi tehdä.

Ei kannata perustella naimisiin menoa taloudellisilla asioilla. Keskinäinen testamentti on, keskinäinen henkivakuutus on ja sitä paitsi molemmilla on sen verran omaisuutta jne. että vaikka toiselle jotain sattuisi niin kumpikin kyllä pärjäisi.

Erotakaan en kyllä halua/ aio ( ei ole kuitenkaan niin isosta asiasta kyse ), nyt täytyisi vaan saada oma ajatusmaailma muuttumaan että se naimisiinmeno ei ole elämän ainoa asia. Koska se ei sitä ole eikä ja ihan yhtä onnellista/ onnetonta elämä näyttää olevan oli naimisissa eli ei.

Voi. Ainakin toistaiseksi ei ole mies painostanut naimisiin epätoivoisena. Aina välillä kyllä minulle vihjailee.

Minä en halua naimisiin enkä kihloihin. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, haluanko olla tässä parisuhteessa. En tarvitse siihen erillisiä instituutioita, kun meillä on tämä suhteemme. Siten ehkä miehesikin ajattelee. Yhtään se ei keskinäistä rakkautta ja luottamusta vähennä.

siihen saanut muita vastauksia kuin tuo että voi rakastaa muutenkin.
Ja niinpä miksei voi, olen samaa mieltä tästä jälkimmäisestäkin, mutta kun ei niin ei :)

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
miksi mies ei halua naimisiin? jos se kerta on hälle aivan sama niin miksei voi mennä kun sinä haluat?

Vaikka olis keskinäinen testamentti, et sinä saa jos miehesi kuolee tai päinvastoin niin sitä leskeneläkettä.

Meillä mies haluaa kihloihin ja naimisiin, minä en vielä ole ollut valmis mutta kun ostettiin talo ja lainaa on sekä lapsi tulossa niin olen muuttanut mieltä juuri tuon taloudellisen puolen vuoksi ja siksi että se ei meidän suhteessa muuta mitään.
Eli on sama ollaanko naimisissa vai ei joten silloin on sama mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi. Ainakin toistaiseksi ei ole mies painostanut naimisiin epätoivoisena. Aina välillä kyllä minulle vihjailee.

Minä en halua naimisiin enkä kihloihin. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, haluanko olla tässä parisuhteessa. En tarvitse siihen erillisiä instituutioita, kun meillä on tämä suhteemme. Siten ehkä miehesikin ajattelee. Yhtään se ei keskinäistä rakkautta ja luottamusta vähennä.

Hei, entäs kompromissi??
Meette leikisti naimisiin :D Sie saat prinsessa päivän ja siltikään ei tartte mennä naimisiin!
Jos kuulutte kirkkoon niin pappi vois siunata teidän suhteen ja te voisitte vannoa ikuista rakkautta,,aika hyvä, häh?

ei kiitos :D

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Hei, entäs kompromissi??
Meette leikisti naimisiin :D Sie saat prinsessa päivän ja siltikään ei tartte mennä naimisiin!
Jos kuulutte kirkkoon niin pappi vois siunata teidän suhteen ja te voisitte vannoa ikuista rakkautta,,aika hyvä, häh?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
ei kiitos :D

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Hei, entäs kompromissi??

'tylsimys :D

Yhteistyössä