voiko sossusta hakea toimeentulotukea jos tilillä on 120e rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta rahaton

Vieras
Tilillä oli vajaa 200e rahaa, josta meni tänään auton tankkaamiseen 80e. Voinko jo nyt hakea toimeentulotukea vaikka mulla on vielä "noin paljon" rahaa jäljellä?

Sain siis kesäkuulta tukea, ja silloin mulla oli tilillä 5e. Eli odottelenko vielä viikon verran että rahat on loppu, vai voinko jo tehdä hakemuksen valmiiksi?

mille ajalle ton summan pitäis riittää ja kuin iso perhe?
mul tilillä rahaa 160 egee ja seuraavat tulot on lapsilisät ja meitä on viis henkeä ja meinattiin hyvin pärjätä!

Tankki oli ihan tyhjä (ihme että sillä pääsi asemalle ilman työntämisiä :) ) joten vedin tankin niin täyteen kun pystyi, koska enempää en ajatellut autoa tässä kuussa tankata.

Ja asun kyllä yksin, mutta juurikin tuo auto täytyisi katsastaa, eli siihen oikeastaan ne kaikki rahat menee, ja lisää olisi menossa jos ei pääse läpi katsastuksesta (ja joo, tiedetään, sossu ei tue autoa, se on mun "omista" rahoista pois).

Tukea hain silloin kesäkuun alkupuolella, ja sain silloin sen muistaaksen 25. päivä. Nyt olen toistaiseksi sossun tukien varassa kun työkkäri ja kela vielä selvittelee mun työttömyttäni joka alkoi kesäkuun alusta (ja selvittelyä pidentää se kun olin idiootti kun menin 3 tunnin takia töihin kesäkuussa).

Yhteistyössä