Voiko sitä olla väsynyt ihan huomaamattaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiiina

Vieras
:o
Miehellä taas pitkä työreissu takana ( 3 viikkoa ollut poissa ja me lasten kanssa sairastettu kotona, minä raskaana ) mutta olen jaksanut ilman että olisin edes huomannut väsyneeni.
Mies tuli illalla kotiin mutta joutui taas aamusta aikaisin lähtemään töihin. Ja nyt tuntuu etten enää jaksaisi. Tekisi mieli vain nukkua ja olla hetki rauhassa. Paikatkin kipeytyivät.
Eli voiko käydä niin että sitä jaksaa ihan huomaamattaan kun on pakko ja sitten kun olisi mahdollisuus "hellittää" niin huomaakin olevansa äärimmäisen väsynyt?

Kyllä, just noin siinä voi käydä. Sitä jaksaa ku on pakko mutta jos tulee aika, jolloin on mahdollisuus hellittää niin sitten iskee se väsy.

On noin käyny mullekki sillon ku miehellä on ollu pitkiä duuniputkia.

Voihan se olla noin. Tai sitten sellainen ohimenevä hetki, ehkä miehen ollessa kotona mieit asiaa enemmän ja pettymys? saa tuon tunteen ja väsymyksen esiin. Itsellä mies paljon töissä kans, sillon kun se on kotona, saan paljon vähemmän aikaiseksi ja olen väsyneempi, kai sitä jotenkin antaa itselleen luvan siihen kun tavallaan sillä hetkellä ei ole yksin vastuussa kaikesta. Sitten kun on taas yksin niin hommat sujuu ongelmitta.

Yhteistyössä