A
ap
Vieras
Mulle yhessä ketjussa joku vastas ku kysyin et onks liiasta spermasta haittaa raskautta yrittäessä, et ei kannata harrastaa joka päivä ku siittiöt on sillon raakoja... eli voiko näin olla? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tää oli hyväAlkuperäinen kirjoittaja höks:pitääkö pallit sit lämmittää mikrossa ennen seksiä että siittiöt olis tarpeeks kypsiä??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa sillain raakoja. Ajattelin, että olisi jotain hirmu raakoja siittiöitä, jotka taistelevat verissä päin ja armoa tuntematta pääsystä ensimmäisenä perille.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa sillain raakoja. Ajattelin, että olisi jotain hirmu raakoja siittiöitä, jotka taistelevat verissä päin ja armoa tuntematta pääsystä ensimmäisenä perille.
Ensin miljoona ensimmäistä tallautuvat jalkoihin, seuraavat miljoona ajavat kierukan kurveissa ulos ja seuraava saapumaerä eksyy...
"Seuratkaa, jätkät! Mulla on kartta! Tota, keitäs te sitten ootte ja mitä te täällä teette?"
"Me ollaan hammaspeikkoja ja me asutaan täällä" :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa sillain raakoja. Ajattelin, että olisi jotain hirmu raakoja siittiöitä, jotka taistelevat verissä päin ja armoa tuntematta pääsystä ensimmäisenä perille.
Ensin miljoona ensimmäistä tallautuvat jalkoihin, seuraavat miljoona ajavat kierukan kurveissa ulos ja seuraava saapumaerä eksyy...
"Seuratkaa, jätkät! Mulla on kartta! Tota, keitäs te sitten ootte ja mitä te täällä teette?"
"Me ollaan hammaspeikkoja ja me asutaan täällä" :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, mutta siemennesteessä on vähemmän siittiöitä jos mies saa siemensyöksyjä kovin usein. Siemennesteessä on eniten siittiöitä silloin kun edellisestä siemensyöksysä on kulunut 3 päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei, mutta siemennesteessä on vähemmän siittiöitä jos mies saa siemensyöksyjä kovin usein. Siemennesteessä on eniten siittiöitä silloin kun edellisestä siemensyöksysä on kulunut 3 päivää.
Ei mitää kolme päivää.. Mitä pidempää sen enemmän hölmö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä ja toi kyyketju kertoo että mulla ja jonseredilla olisi hyvin hauskaa kahvikupposen ääressä. Onneks on muitakin kuin minä ja pari kaveria, keillä on näin omituinen huumorintaju ja mielikuvitus. Paha tapa luoda aina silmiensä eteen käsittämättömiä elokuvapätkiä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Syntyyköhän raaoista siittiöistä äpäriä ja mikrossa lämmitetyistä sitten varhaiskypsiä lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Syntyyköhän raaoista siittiöistä äpäriä ja mikrossa lämmitetyistä sitten varhaiskypsiä lapsia?