äiti
siinä se kysymys tulikin, eli onko harsosta enemmän hyötyä vai haittaa vaunun kuomun edessä jos ulkona vähän pakkasta? Ja kyseessä siis ihan pieni vauva.
Onpahan tosi ilmatiiviit vaunutkin, jos ei happi kulje sinnekään.Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:Hui kuhistus, älkää missään tapauksessa laittako sitä kuomun eteen ainakaan niin että ei jää reilua ilmarakoa!! Pakkasella kun hengitys höyrystyy ja jäätyy harsoon niin vauva ei saa happea!
Kuiva harso tuskin jäätyy!!!Alkuperäinen kirjoittaja outcider:Miksi ihmeessä se pitäisi siihen laittaa? Eräs lähipiiriini kuuluva henkilö on ensiavussa töissä ja häneltä kuulin tällaisista tapauksista että harson on jäätynyt eikä vauva ole saanut happea. Itsekin olen käyttänyt ennen, mutta en todellakaan sen jälkeen!
sama homma ja sillon oli jopa kunnon pakkasiaAlkuperäinen kirjoittaja vili43:Minä ainakin laitoin silloin kuin poika talvisin ulkona nukkui...ja elossa on edelleen.
No on meillä ainakin kun on koppa jonka yllä on kuomu ja jos vielä jäinen harso edessä niin mistäpä sinne happea tulisi? Ei ollut varaa ostaa mitään ilmastoituja kun en tiennyt sellaisia tarvitsevani....Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Onpahan tosi ilmatiiviit vaunutkin, jos ei happi kulje sinnekään.Alkuperäinen kirjoittaja Outcider:Hui kuhistus, älkää missään tapauksessa laittako sitä kuomun eteen ainakaan niin että ei jää reilua ilmarakoa!! Pakkasella kun hengitys höyrystyy ja jäätyy harsoon niin vauva ei saa happea!
Lapsen hengitys kostuttaa sen.Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Kuiva harso tuskin jäätyy!!!Alkuperäinen kirjoittaja outcider:Miksi ihmeessä se pitäisi siihen laittaa? Eräs lähipiiriini kuuluva henkilö on ensiavussa töissä ja häneltä kuulin tällaisista tapauksista että harson on jäätynyt eikä vauva ole saanut happea. Itsekin olen käyttänyt ennen, mutta en todellakaan sen jälkeen!
Älä vain jätä ettei saa happea liikaa..älkääkä kukaan mukaan jättäkö happiaukkoa voi pienokainen pian paleltua..hahaa murehditaan pakkasta mutta vedetään harso eteen..Huh HUH!Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:AIna olen harsoa käyttänyt, nyt jo kolmannella lapsella. Tosin näiden puheiden jälkeen saatan pienen reiän sivuun jättää...