Voiko sanasolia ja möller tuplaa käyttää samaan aikaan huoletta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja börken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

börken

Vieras
Auttakaas tietämätöntä, eli mitä hyötyä/haittaa on jos syö möllerin omega 3 tupla -tabletteja ja nestemäistä sanasolia samaan aikaan, määrätyillä määrillä. Olen ihan aloittelija näissä vitamiiniasioissa!

Ei ole mitään haittaa. Möller on kalaöljyä ja sanasol vitamiinia. Vaikka möllerissä olisi d tai e-vitamiinia, se on niin onnettoman pieniä määriä mitä näissä valmisteissa on että ota vain huoleti ja lapsellekin voi antaa. Hyvä ottaa molemmat ruuan yhteydessä :)

Ei ole mitään haittaa. Möller on kalaöljyä ja sanasol vitamiinia. Vaikka möllerissä olisi d tai e-vitamiinia, se on niin onnettoman pieniä määriä mitä näissä valmisteissa on että ota vain huoleti ja lapsellekin voi antaa. Hyvä ottaa molemmat ruuan yhteydessä :)

Molemmissa on A:ta, joten en ottaisi. Kannattaa ottaa erikseen D ja omega3, sekä sinkkiä ja Ceetä.

Sanasolin annos sisältää 100-200 mikrogrammaa a-vitamiinia "A-vitamiini 200 ?g 25,0 %."(sanasolin tuoteseloste)
Möllerin tupla sisältää 250-375 µg (31-47%*) (möllerin tuplan seloste).
Eli näiden kahden yhdistelmä ei nouse yli 100% päivittäisestä suosituksesta (joka tarkoittaa siis päivittäistä suositusmäärää).
Voit siis ottaa huoleta.

En tiedä annatko tätä yhdistelmää lapselle vai aikuiselle, mutta jos kyse on aikuisesta, suosittelen jotain laadukkaampaa monivitaaminia tilalle (sillä noi sanasolit yms. on ihan kuraa..sokerilitkua?) Tilalle suosittelisin esim. Solgar female multiple tai miehelle male multiple. Aivan loistava koostumus kaikkea. Laadukas tuote jolla luotettava valmistaja jo vuosien vuosien takaa. Solgarin valmisteet tulevat halvimmaksi tilata iherbistä. On yhdysvaltainen kauppa (luotettava..kokemusta on useasta tilauksesta). Katsot että tilaus ei ylitä n. 35 euroa/n.47dollaria, niin ei tarvitse maksaa tullissa/ei jää tullattavaksi. Postikulut ovat vain 4 dollaria ja paketti tulee n. 1,5 viikossa. Jos tilaat ekaa kertaa saat jopa 10 dollarin alennuksen käyttämällä koodia EZO 227 Suosittelen lämpimästi! :)

Linkki kauppaan: http://www.iherb.com/mypage/luontaistuote Eri tuotteita voit hakea ylläolevista valikoista tai syöttämällä tuotteen nimen esim. (solgar female multiple) tyhjään kenttään keskellä.

Jahas mariehh:lla on oma lehmä ojassa vaan. Eli antaa sellaisen koodin jolla saa itse alennusta kun muut käyttää siä, eli siksi vaan suosittelee teille noita. Nuo iHerb mainostukset on aina tätä, ihmiset haluaa että niiden koodeja käytetään jotta ne saa alennusta, siksi ne mainostaa.

Onko siinä jotain vikaa. Minäkin olen aikoinani käyttänyt jonkun muun koodia ensitilaustani tehdessäni. Kerran koodilla saa alennusta, miksi en sitä antaisi. Jos haluaa käyttää jonkun muun koodia, kaiken mokomin..niitä on netti pullollaan. Ja kyllä, kun joku tulaa koodillani..saan ehkä jonkun 1 dollarin verran alennusta seuraavasta tilauksestani..onpa päätä huimaavaa! En siis tätä elääkseni tee.. vaan hyvää hyvyyttäni suosittelen. Oon itse tyytyväinen että oon löytänyt paikan josta tilaan edullisesti (enkä enää saa mitään koodialennuksia). Ja tähän mennessä kukaan ei ole vielä koodiani käyttänyt, enkä sitä jakanut, joten en ole saanut mitän hyötyjä siitä. Enkä saa vaikka tämä ketjun aloittaja jotain tilaisi kun tosiaan sen 1 dollarin alennuksen seuraavasta tilauksesta. Jokainen joka tilaa sieltä voi halutessaan jatkossa jakaa myös omaa saamansa koodia.. Mutta se ei ole pakollista. Mutta tosiaan..käytit koodianiani tai et..voit käyttää kenen tahansa koodia..ihan sama tai koodeja ei ole pakko käyttää olleenkaan: iherb on hyvä kauppa, enkä sitä suosittele siksi että minä siitä mitään hyöytyisin. Käytön kauppaa jokatapauksessa, koska tulee niin paljon edullisemmaksi kuin ostaa suomesta. :)

ymmärrän tosin ihmisten varovaisuuden. itsekin karsastan kaikkia ketjujuttuja ja kaupusteluja. Epäilin itsekin pitkään uskallanko tilata ja hyvä oli että tilasin. Löydän sieltä samat laadukkaaat tuotteet kuin luontaistuotekaupasta täältä suomesta. Ja huomasin että kauppa on luotettava ja tavara tulee perille.Joka kerta olen tyytyväinen kun saan tilauksen kotiin.. kuin lahjapakettia avaisi :D tietää että suomessa joutuisi maksamaan 1-4x hinnan samoista tuotteista. Ihmisillä iskee kummallinen viha tai katkeruus siitä että joku hyötyy jostain. Jos vedät herneet nenään siitä että saan max. 1 dollarin alennuksen omasta tilauksestani jonkun tekemän tilauksen johdosta niin siinähän vedät. On siinä aiheet olla kade.. ole mieluummin kade lottovoittajalle..tai naapurille kun se verorahoilla käy lääkärissä tai saa toimeentulotukea :D

Yhteistyössä